اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۹, شنبه

اعلیحضرت و روشنفکری دینی

ما همیشه ناراحت بودیم که چرا وقتی ما هستیم ملت ما رِ ول میکنند و میروند  پای منبر علی شریعی مینشینند. مگر ما چه چیزی رِ از علی شریعتی کم داشتیم؟ ما همیشه معتقد بودیم اسلام ، اسلام روز اول است. این دستجات مذهبی  و روزهای عزادارای است که اسلام رِ و مملکت رِ  زنده نگه داشته است. فی الواقع دست  حضرت ابرفضل همیشه پشت  شاهنشاه ایران بوده است. 

فلذا ما در یک سخنرانی پرشور (حتی پرشورتر از علی شریعتی) اعلام نمودیم: 
مگر اغلب و اکثریت دستجات مذهبی که در روزهای عزاداری در این شهر راه می افتند مگر از شما تشکیل نمی شود؟ اسلام همانطوری که گفتم، اسلام روز اول است و این کاری که ما میکنیم و این مواد انقلاب ایران (انقلاب سفید) تماما استوار بر همان اصول است. مذهب اسلامی که پیغمبر آورد نه آن چیزی که به آن اضافه کرده اند و از آن برای خود و استفاده خود دکان ساخته اند.


۱۳۹۱ اردیبهشت ۱, جمعه

وقتی فیل اعلیحضرت اسپانیا یاد هندوستان میکند


با خبر شدیم که خوان کارلوس پادشاه اسپانیا که ریس افتخاری نهاد بین المللی حمایت از حیات وحش است فیلش یاد هندوستان کرده و همسر مکرمه ، خانم صوفیا رِ پیجانده و به صورت مخفیانه  به شکار فیل! رفته بوده ولی از بخت بد دجار حادثه  و  از ناحیه لگن خاصره مصدوم شده و خلاصه گندش در آمده و سر و صدای زیادی در اسپانیا ایجاد شده است. فلذا مراتب اظهار تاسف خاندان سلطنتی ایران رِ به خاندان سلطنتی اسپانیا اعلام نموده و عرض میداریم:

1- ما علت این حادثه رِ بی اعتقادی خوان کارلوس به حضرت ابرفضل  میدانیم. ما خودمان در کتاب ماموریت برای وطنم در یکی خاطراتمان  نوشته ایم که " در اثناء تابستان موقعی که عازم یک محل زیارتی در کوهستان به نام «امامزاده داود» بودم، از فراز اسب به روی تخته سنگی افتادم و از حال رفتم. همراهانم تصور کردند که من مرده ام، اما من حتی خراشی برنداشته بودم. و این البته علتی نداشت جز آنکه موقع افتادن از اسب مشاهده کردم که یکی از قدیسین ما به نام «عباس» مرا گرفت و بر زمین نهاد." قلذا برای اینکه دفعه بعد از این اتفاقات برای خوان کارلوس نیفتد پیشنهاد میکنیم به دستان حضرت ابرفضل توسل بکند.

2- امان از فضولی ملت اسپانیا! بعد از این حادثه به جای همدردی با خوان کارلوس شروع کرده اند به فضولی در امور شخصی پادشاه اسپانیا و میگویند وقتی اوضاع افتصادی اسپانیا اینقدر خراب است و آمار 23 درصدی بیکاری در کشور داریم، چرا پادشاه به سفر پر خرج شکار فیل رفته است و اصلن چرا باید پادشاه داشته باشیم؟ واقعن اسپانیا مردم ناسپاسی دارد و قدر پادشاه خوبشان رِ نمیدانند. لکن ما در ایران گونه ای نادر از مردم  به نام شاه الله رِ داریم که معتقدند از پادشاه که هیچی، از شاهزاده هم نباید سوالی پرسید و در امور مالی خانوادگی اش و ارث و میراث پدری اش نباید پرس و جو کرد. 

3- واقعن خیلی زشته که آدمی مثل خوان کارلوس که تازه ریس افتخاری نهاد بین المللی حمایت از حیات وحش  هم است  به فکر محیط زیست نباشد و برود به شکار فیل.  ما توصیه میکنیم که خوان کارلوس از رضای ما یاد بگیرد. رضا در خاطراتش مینویسد: پرواز بر فراز دریاچه رضاییه، جزایر کوچک و بزرگ، طبیعت و گوناگونی این زیستگاه با وجود فلامينگوها، پليکان ها، اردک ها، غازها و ... غیر قابل توصیف است. از همان سن (سیزده سالگی) بسیار به مسائل زیست محیطی علاقمند بودم هرچند که این مبحث آن روزها مد نبود ولی در همان سن به معضلات اکوسیستم با توجه به گوناگونی اقلیمی ایران فکرمی کردم. 

4- آخه فیل هم شکار کردن داره؟ اگر خوان کارلوس میخواست شکار بکنه باید مثل ما  به شکار ببر و شیر و پلینگ میرفت. همانطور که در عکس اول  میبینید اعلیحضرت با فیگور زبل خانی به شکار رفته است و در عکس دوم، اعلیحضرت یک ببر هندوستان رِ شکار کرده است  لکن نمیدانیم در این عکس این همه آدم جمع شده اند که چه غلطی بکنند؟ عکس اعلیحضرت رِ خراب کرده اند و  اینگونه به نظر میرسد که اینها همه کمک کرده اند تا اعلیحضرت یک ببر بدبخت رِ شکار بکند.  ضمنن ما نمیدانیم رضا که در سیزده سالگی به حفظ اکوسیستم علاقه داشته، استعدادش به کی رفته؟ فی الواقع پسر کو ندارد نشان از پدر ....








۱۳۹۱ فروردین ۲۵, جمعه

اعلیحضرت خطاب به رضا پهلوی: اگر شکل حکومت مهم نیست، پس فدرالیسم چی ِ حکومته؟

ما وقتی  دیدیم که رضا در مقابل انتقادهای جمهوریخواهان، جرات نمیکند از نظام پادشاهی و تاج و تخت و سلطنتش دفاع بکند و میگوید که شکل حکومت و اینکه پادشاهی باید یا جمهوری برایش مهم نیست بلکه محتوایش مهم است که سکولار باشد خیلی عصبانی شدیم. ناسلامتی رضا قرار است حافظ تاج و تخت ما باشد و از سلطنت خاندان پهلوی دفاع بکند لکن وقتی فکر کردیم، پیش خودمان گفتیم که اشکال ندارد حتمن میخواهد مخالفینش رِ بپیجاند و دست به سر بکند فلذا قضیه رِ رسانه ای نکردیم.

اما وقتی فهمیدیم که رضا از قضیه فدرالیسم دفاع کرده، خونمان به جوش آمد و از فرط عصبانیت سبیلمان شروع به چرخیدن کرد. فی الواقع اگر شکل حکومت مهم نیست، پس چرا رضا ایده فدرالیزم رِ مطرح کرده است؟ اگر میخواست راجع به شکل حکومت صحبت بکند اول تکلیف سلطنت و تاج و تخت رِ مشخص میکرد.

آآآآآآآه ای خدای من.  مملکتی رِ که با هزار زحمت  ما از پدرمان رضاشاه تحویل گرفتیم رِ رضا دارد به باد میدهد.  فلذا از یکی از رعایا میخواهیم که مقالات و مصاحبه های مشاور اعظم ما،  داریوش همایونِ، رِ به دست رضا برساند تا رضا زیادی جوگیر نشود و مملکت ما رِ به باد ندهد. همانطور که مشاور اعظم ما همایون گفته است:  فدرالیسم در ایران، مقدمۀ تجزیه است. متأسفانه شاهزاده ما را با معمایی روبرو کرده که در این جلسه البته حل نخواهد شد ولی ادامه دارد و بدتر خواهد شد. شاهزاده در موضوع فدرالیسم سخنگوی این سازمان ‌های ملت ‌ساز شده است. نمی‌گوید ملیت، نمی‌گوید شش ملت، نمی‌گوید تجزیهء ایران. ولی وقتی قدم اول را با آنها بر می‌دارد، آخرش همان است. شاهزاده یک استراتژی در پیش گرفته که هم ما را ساکت نگهدارد هم آنها را جلب کند و این عملی نیست. ما با آنها دو قطب هستیم.

فی الواقع فدرالیسم نواختن سُرنا از سر گشادش است. ما قرار بود پادشاه مشروطه رِ به عنوان نماد یک ملت به ملت قالب بکنیم و این رِ به عنوان یک راهکار برای جلوگیری از تجزیه ایران به خورد ملت بدهیم لکن آیا رضا به این موضوع فکر نکرده که وقتی مملکت چند پارچه بشود دیگر چه نیازی به پادشاه و سلطنت است؟ ما نمیدانیم این چیزهای ساده رِ چرا مادمازل ژوئل فوبه  به رضا یاد نداده است؟ 

۱۳۹۱ فروردین ۲۱, دوشنبه

دعوت اعلیحضرت از شاهزاده و طرفداران همایونی به خواندن کتاب شهریار نوشته ماکیاولی

بنا به گزارش های رسیده اعلیحضرت در  پیامی که فرستاده،  شازده و هواداران رِ به مطالعه  کتاب شهریار نوشته ماکیاولی فراخوانده است.

بر اساس آموزه های این کتاب یک شهریار موفق  باید کاملاً واقع‌بین  باشد، و اگر تکالیف ملی، اخلاقی و احساسات سد راه او شود؛ از آنها صرف‌نظر کند و هدفی جز رسیدن به مقصود نداشته باشد.

فلذا  هر وقت لازم بود فقط از پادشاهی دفاع بکند و  هر وقت لازم شد همراه جمهوریخواهان شود. 
   
هر وقت لازم بود از  ناسیونالیسم سخن بگوید لکن  اگر لازم باشد برای همراه کردن گروههای خاص، از فدرالیزم دفاع بکند.

هر وقت لازم شد  سوگند پادشاهی بخورد، هر جا لازم شد  زیر قسمش بزند.


از اعلیحضرت تجلیل بکند لکن 16 آذر  و 29 اسفند  رِ گرامی بدارد.

و .....










۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

معمای همایونی: یک مصاحبه شاهزاده را به چند طریق می توان منتشر و در چشم ملت فرو کرد؟

معما:  فرض کنید شازده با یک جوان جویای نام مصاحبه کرده است. این مصاحبه رِ به چند طریق می توان منتشر کرد و در سایت های اشتراک لینک  پخش کرد تا هم آن جوان جویای نام مشهور شود و هم حرفهای شازده  رِ در چشم ملت فرو کرد؟

جواب: مصاحبه رِ به چهل قسمت مساوی تقسیم کرده و هر قسمت را چهل بار منتشر میکنیم. سپس قسمت های مختلف را هم با هم منتشر میکنیم. مثلن:


مصاحبه با شازده قسمت یک
مصاحبه با شازده قسمت دو

مصاحبه با شازده قسمت یک و دو

مصاحبه با شازده قسمت سه

مصاحبه با شازده قمست دو و سه

مصاحبه با شازده قسمت یک و دو و سه

.... و الی آخر.

مجموع حالت های ممکن از طریق فرمول زیر بدست می آید:

40*40!=40*(40*39*38*….*1)= 3.2637e+049


شاه نوشت: آش رِ اینقدر شور نکنید که صدای طرفداران همایونی هم  در بیاید.







۱۳۹۱ فروردین ۱۷, پنجشنبه

اعتراض اعلیحضرت به مادر زندانی سیاسی، قاسم شعله سعدی: لقب اعلیحضرت سرقفلی دارد


نامه شما  خطاب به علی خامنه ای رِ دیدیم. بنا به دلایل زیر از خواندن این نامه دلمان به درد آمد:

1-    با این که ما خودمان اندِ ظلم و جنایت بودیم لکن فکر نمیکردیم کسی بلند شود و روی دست ما بزند و از این بابت واقعن دلمان به درد آمد.
2-    دیدیم که در نامه تان علی خامنه ای  رِ اعلیحضرت همایونی خطاب کرده اید. یعنی بعد از این همه ظلم و جنایت، ایشان اعلیحضرت باشند و ما هم اعلیحضرت باشیم؟  انصافتان کجا رفته؟ فی الواقع ایشان از ما خیلی اعلیحضرت تر هستند.



3-    ما 27 سال اعلیحضرت مملکت بودیم و علی خامنه ای، 23 سال.  لکن میبینید که  استعداد ایشان در اعلیحضرت شدن از ما بیشتر بوده و چند سال رِ جهشی کار کرده است. فلذا با اعلیحضرت نامیدن علی خامنه ای در حق وی ظلم کرده اید و استعداد و توانایی اش را زیر سوال برده اید. 
4-    لقب اعلیحضرت سرقفلی دارد. اینطور نباشد که هر کس از راه رسید و ظلم و جنایتی انجام داد لقب همایونی ما رِ برایش استفاده بکنید. بروید  و برای علی خامنه ای یک لقب دیگر پیدا کنید و ما رِ در گور نلرزانید.

خداوند نگهدار ایران برای تاج و تخت رضای ما باشد
دبیرخانه اعلیحضرت همایونی محمدرضا شاه پهلوی