اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ تیر ۳, شنبه

شترمرغ همایونی


از شترمرغ میپرسند مرغی؟ میگوید خودم  رِ در هیبتی جز یک شتر نمیبینم. میپرسند پس شتری؟ میگوید اگر مرغ باشم ،  به بیش از نود درصد خواسته های شتری ام رسیده ام!









۱۳۹۱ خرداد ۲۶, جمعه

آموزش بلوف همایونی - قسمت دوم: شکایت از آدمهای مهم

1- یک شخص مهم برای شکایت کردن انتخاب بکنید.  هر چه مهمتر باشد، سر و صدای شکایت بیشتر است. به عنوان شروع میتوانید از علی خامنه ای  شکایت بکنید.

2- یک وکیل پر سر و صدا  انتخاب بکنید. مهم نیست که این وکیل چقدر تجربه وکالت در مجامع بین المللی را دارد، مهم این است که به اندازه کافی برای بهره برداری تبلیغاتی مناسب باشد.

3- برای جمع آوری اسناد، نیاز نیست به خودتان زحمت بدهید. از همین کلیپ های یوتیوب استفاده بکنید.

4- ادعا بکنید که قرار است شکایت را با آدمهای مهم مثلن اعضای شورای امنیت سازمان ملل مطرح بکنید. مهم نیست که شما را حتی به داخل مجلس کشورهایشان راه نمیدهند. مهم این است که شما در این مرحله اعتماد به نفس کافی داشته باشید.

5- اگر نتوانستید هیچ کدام از اعضای شورای امنیت را ببینید مهم نیست. خودتان شکایت نامه را زیر بغلتان بزنید و به دادگاه بروید.

6- نیاز نیست  که شکایتنامه شما  حقوقی تنظیم شده باشد و  با قوانین دادگاه مطابقت داشته باشد، مهم این است که شکایت نامه ای  که زیر بغلتان زده اید را به یک جایی تحویل بدهید. 

7-  برای اینکه جنبه تبلیغاتی کار حفظ شود برای سخنرانی در دادگاه برنامه ریزی کنید لکن اگر شما را برای سخنرانی در دادگاه راه ندادند در نزدیکترین کافه به محل دادگاه برای حاضرین سخنرانی بکنید. در این مرحله اصول بلوف های همایونی برای سخنرانی در مکان های مهم رعایت شود.

8- اگر وکیل مربوطه فهمید که شما دارید از او سواستفاده تبلیغاتی میکنید و از شما جدا شد، مهم نیست! اسم چند تا وکیل خارجی   را در جیبتان داشته باشید  و حرف های غیرمستندتان را به آنها ارجاع بدهید. احتمال زیاد آن وکلای خارجی، فارسی نمیفهمند و مشکل خاصی پیش نمیاید.

9- اگر ملت به شکایت شما و نتایجش شک کردند، اعتماد به نقس خودتان را از دست ندهید. یک آدم مهم دیگر هم پیدا بکنید و از او هم شکایت بکنید. مثلا بشار اسد گزینه خوبی برای این شکایت جدید است. می توانید شکایت مردم سوریه را هم بزنید زیر بغلتان  و ببرید تحویل دادگاه بدهید. کی به کیه. قرار نیست که پرونده به نتیجه برسد.

10- به هیچ عنوان درباره روند دادگاه و گزارش پیشرفت کار پاسخگویی نکنید.

۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

عکسی جدیدا منتشر شده از سردر ورودی دادگاه بین المللی لاهه



شاه نوشت: طبق تحقیقات اعلیحضرت مشخص شد چون دادگاه لاهه سالنی برای سخنرانی ندارد، فلذا سخنرانی ها در یک کافه که در جنب این دادگاه قرار دارد  انجام میشود. این عکس رِ به عنوان سند آوردیم تا سیه روی شود هر کس که به رضا گیر میدهد.

۱۳۹۱ خرداد ۱۹, جمعه

آموزش بلوف همایونی - قسمت اول: سخنرانی در مکان های مهم



1-      بلوف را آنقدر بزرگ بزنید که کسی نتواند شک بکند.
2-      برای زدن بلوف سیاسی، اول یک شهر مهم که یک مکان مهم دارد انتخاب بکنید. مثلن شهر نیویورک به خاطر سازمان ملل و شهر لاهه به خاطر دادگاه لاهه گزینه های خوبی محسوب می شوند.
3-       با یک فیلمبردار از جلوی ساختمان مربوطه رد شوید و به مقدار کافی فیلم و عکس تهیه کنید.
4-      برای انجام یک سخنرانی در آن  ساختمان مهم، نیازی نیست که حتمن در آن ساختمان  مهم سخنرانی بکنید بلکه کافی است یک سالن اجاره بکنید لکن توجه بکنید که نیاز نیست زیاد خرج بکنید. با مسول یک کافه صحبت بکنید و سالن آن کافه را برای چند ساعت اجاره کنید.
5-      به تعداد کافی آدم خبرنگارنما  برای پرکردن صندلی های آن سالن اجاره ای جور بکنید.
6-      برای فیلمبرداری نیاز نیست خرج بکنید. دوربین موبایل یا هندی کم کافی است.
7-      در همه جا پخش بکنید که سخنرانی شما در آن ساختمان مهم بوده است. در وب سایت رسمی خودتان، فیس بوک، توییتر، یوتیوب، و همه سایت های هوادار این خبر را پوشش بدهید.
8-      ویدویی ساختگی که از سخنرانی شما در آن ساختمان مهم تهیه شده است را روزی چند بار در چشم ملت فرو بکنید. توجه داشته باشید که برای باور کردن یک دروغ، باید آن را زیاد تکرار کرد.
9-      هر کدام از خبرگزاری ها که خبر مربوط به سخنرانی شما را پخش نکرد تخریب بکنید و به سانسور متهم بکنید.
10-   نگران لو رفتن قضیه نباشید و طرف مقابلتان را هالو فرض بکنید. لکن اگر قضیه لو رفت مراحل زیر را انجام بدهید:
·         بگویید یک اشتباه تایپی کوچک بوده و گفته ایم که خبر را اصلاح بکنند.
·         بگویید که خودتان میخواستید خبر را اصلاح بکنید لکن اختلاف ساعت باعث شده  اصلاح خبر چند روز! عقب بیفتد.
·         به طرفدران بگویید هر کس دلایل شما را  قبول نکرد بهش بگویند مزدور و عامل تفرقه.
·         به طرفدران بگویید در ملا عام پاچه خواری بکنند و خود را مدیون شما بدانند و از شما بابت تلاشهایتان تشکر بکنند.
·          و مهمتر از همه اینکه به هیچ عنوان بابت بلوفی که زدید عذرخواهی نکنید وگرنه مردم میفهمند که بلوف زده اید!



۱۳۹۱ خرداد ۱۷, چهارشنبه

آلبوم عکس سخنرانیها، مذاکرات، و دیدارهای مهم شاهزاده رضا پهلوی

1- رضا پهلوی در حال سخنرانی در دادگاه لاهه


2- رضا پهلوی در حال سخنرانی  در سازمان ملل

3- رضا پهلوي در حال مذاکره با بان كيمون دبيركل سازمان ملل متحد 


4- رضا پهلوی در حال سخنرانی در خیابان آزادی تهران





5- رضا پهلوی در حال دیدار از پارلمان آلمان


6- رضا پهلوی در حال مذاکره با زاکربرگ برای افزایش تعداد هوادارانش در فیس بوک

7- رضا پهلوی در هنگام حضور در مجمع عمومی سازمان ملل

۱۳۹۱ خرداد ۱۵, دوشنبه

سخنرانی اعلیحضرت در جمع طرفداران همایونی: قضیه کافه رفتن رضا رِ کش ندهید!

خیلی نامردید همتون! زهی انصاف!

رضای ما از همه زندگیش گذشته و فقط به خاطر میهن، با هزاران زحمت و مشقت، کیلومترها راه  با پای پیاده خودش رِ رسونده به دادگاه لاهه تا بتواند حق شماها رِ بگیره بذاره کف دستتون، آیا شماها باید اینجوری ازش قدردانی بکنید؟ [گریه حضار] شماها اصلن لیاقت شاهزاده رِ ندارید. 

حالا گیریم سر راه یک توک پا به یک کافه هم رفته باشه، آیا شماها باید اینجوری بهش گیر بدید؟ [فحاشی حضار]  شما نمیدانید با چه سختی هزینه اجاره آن سالن  از جیب مامان فرح  جور شد. [گریه شدید حضار] تازه وقتی سالن جور شد، شما نمیدانید با چه سختی آن سالن پر از خبرنگارنما شد. تازه  وقتی سالن پر شد یادمان آمد که رضا دوربین هندی کمش رِ از آمریکا نیاورده، فلذا محبور شدیم با موبایل از سخنرانی رضا با آن کیفیت ضعیف فیلمبرداری بکنیم.  اگر رضا میخواست توی خود دادگاه لاهه سخنرانی کند، نباید اینقدر زحمت میکشید.  تازه فاصله اون کافه تا دادگاه  چند خیابان بیشتر نبوده است. فلذا از نظر اعلیحضرت هیچ ایرادی ندارد که رضا به سخنرانی توی یک کافه بگوید سخنرانی در دادگاه لاهه. شما هم بصیرت داشته باشید و آب به آسیاب دشمن نریزید. رضا خیلی کار بزرگی کرده و الان ملت رِ چند ماهه با یک شکایت سرکار گذاشته است. از یک طرف میگوید شکایت باید از طریق شورای امنیت پیگیری شود و نمی تواند مستقیم به دادگاه لاهه برود و از طرف دیگه راه میفته میره دادگاه لاهه تا از علی خامنه ای شکایت کند. شماها نمیفهمید این چه کار بزرگی بوده است. اصولا خود شکایت از خامنه ای، آنقدر اقدام ارزشمندی است که باید تا آخر عمرتون قدردان رضا پهلوی باشید وگرنه به هواداران همایونی میگوییم که به شماها بگویند مزدور و خودمان هم به شما میگوییم که ایران دوست و صادق نیستید. 


اصلن  گیریم که شاهزاده  توی فیس بوکش یک مطلب دروغ نوشته باشه.  توی وب سایت رسمی اش هم همون دروغ رِ نوشته باشه. توی کانال یوتیوبش هم همون مطلب دروغ رِنوشته باشه. توی توییترش هم همون دروغ نوشته باشه.  طرفداراش هم چند روز همون دروغ رِ به اشکال مختلف تکرار بکنند. همین که یک آدم یک دروغ را چند جا بگوید نشان می دهد که یک اشتباه ساده بوده و نباید زیاد سخت گرفت وگرنه اگر دروغش تابلو بود اینقدر همه جا تکرارش نمیکرد. حالا  شما ببینید که اگر دروغ شازده ما رِ رسوا بکنید چه کسانی خوشحال می شوند.  امام مقوایی می گوید آن روزی که دیدید آمریکای جهانخوار از دست شما خوشحال است بدانید که یک جای کار میلنگد. فلذا اعلیحضرت هم میگوید که اگر یک روزی دیدید علی خامنه ای از کار شما خوشحال می شود بدانید که یک جای کار شما میلنگد.  فلذا از همه میخواهیم که بصیرت همایونی داشته باشند و قضیه کافه رفتن رضا رِ بیش از این کش ندهند.  و اگر کسی مطلبی رِ در این زمینه و بر علیه رضا منتشر بکند، از همین جا فرمان آتش میدهیم که لینکش رِ ایکی ثانیه مورد تهاجم همایونی قرار دهید و دخل نویسنده رِ در بیاورید و خودش و خانواده اش رِ بی نصیب نگذارید.


ضمنن حتی اگر رضای ما خودش هم به دروغ بودن خبری که پخش کرده اعتراف کرد، از همه هواداران همایونی می خواهیم که خودشان رِ به نفهمیدن بزنند و تا آخر خط سینه خیز بروند. اجر همه تون با ابرفضل.