اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ مرداد ۲۹, یکشنبه

درسی که سرنوشت به اَلَضرت داد

فی الواقع این قسمت از تهران تا احمد آباد، از فیلم از تهران تا قاهره سانسور شده بود و چون اعلیحضرت برخلاف طرفداران همایونی با سانسور مخالف است این قسمت را منتشر کردیم:





۲۶ نظر:

  1. رفیق من هم مثل تو توده‌ای هستم و می‌دانم که به هر صورت باید بر علیه سلطنت مبارزه کنیم که مبادا ایران دو باره به راه پیشرفت غربی‌ها بییفتد. حالا به بهانه مصدق السلطنه، گلسرخی، خرداد ۴۲، انقلاب امام عزیزمان، حضرت کیانوری و طبری محترم که به کشور دوست برادر شوروی خدمت کردند. یاد انقلاب عزیز اسلامی بخیر که حضرت صادق خلخالی اولین نماینده حزب توده در مجلس شورای اسلامی بود. حالا این ساواکی‌ها میخواهند دوباره مرده را زنده کنند در حالی‌ که ما فقط می‌خواهیم استالین، لنین، کیانوری، و طبری را زنده کنیم. آن هم از آلمان سرمایه‌دار!

    زنده باد حزب توده، زنده باد خلخالی، به امید اینکه پوتین هم به راه استالین عزیز برگردد. درود بر پرچم سرخ داس و چکش. اما یواشکی که کسی‌ نفهمد، فقط من و تو و ترانه می‌دانیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این کلمه حضرت کیانوری با حضرت اشرف و حضرت امام و حضرت.. خیلی شبیهه چهقدر سادهایم ما انسانها که هر حضرتی رسید خونمونو مکید

      حذف
  2. کیر مردم ایران تو حلقوم شما زنا زاده ها

    پاسخحذف
  3. این همه کینه برای چیه؟ همه فهمیدند که در اون دوره پنجاه ساله ایران با سرعت زیاد در مسیر طرقی و پیشرفت حرکت می کرد. بله یکسیری محدودیت های سیاسی هم بود اما با ظلم ها دزدی ها - اختلاس ها و محدویت ها که الان وجود دارد و یا اینکه در حکومت های کمونیستی وجود داشت قابل مقایسه نیست. شما به من بگو کدوم گروهی که علیه شاه قیام کرد میخواست دمکراسی برقرار کند؟ همهبه دنبال یه نوع ایجاد دیکتاتوری و چاپیدن مردم به روش خودشون بودند. دیگه بعد از اینهمه مدت باید بهت ثابت شده باشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Farsi sag. فارسی سگ
      فارس گر لقمان شود
      راننده ی پیکان شود . باز هفت پشتش افغان بود

      حذف
    2. آخه مرتیکه ، شاه می خواست دموکراسی برفرار کنه؟ مسخره کردی؟ با سوراخ کردن جمجمه ی وارطان؟با انداختن اون همه آدم تو زندون و اعدام؟ برو گم شو. هردوتا حکومت گه بودن

      حذف
  4. همه و همه اشتباه می کنید
    فقط آمریکا و زندگی سرمایه داری درسته
    رقابت عقلانیت پیشرفت و آسایش بشر
    انتخابات آزاد
    آزادی
    لذت و تندرستی
    بقیه همه و همه درد و رنچ و ریاگاری بدبختی جان کندن واسه یه لقمه نون
    وابستگی حتی واسه گندم
    درود بر نظام سرمایه داری

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مردک کودن
      کشورهای افریقایی همگی سرمایه داری هستند
      عراق و افغانستان و خیلی ممالکت دیگر هم سرمایه داری هستند
      ثروت امریکا ناشی از چاپیدن دیگر ملت هاست
      اگر نمیبینی یا کوری یا نمیفهمی

      حذف
    2. شما اعتقاد دارید ملت گوسفندن و حتما باید یه چوپون به اسم شاه،رهبر،... داشته باشن؛
      شما اگه هستی باش
      ولی اداره کشور هم یه شغل حالا هر کی مردم خواستن بیاد ولی 4 سال بعد مجبور باشه بره حالا هر خری میخواد باشه،
      چه موسوی که عاشقشم چه الضرت شما.

      حذف
  5. Farsi sag. فارسی سگ
    فارس گر لقمان شود
    راننده ی پیکان شود . باز هفت پشتش افغان بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. afgani teryaki gheda ke ba pol mellat ha zendeghi mikoni ,to kafe show..tof be taleban kamenie va in in eslam goh...doorod bar dott mosadegh va azadi iran zathoshti...

      حذف
  6. همه درد توده ای ها و ملی مذهبی ها حسادت به وطن دوستی شاه بود که هنوز بعد از سی سال از مرگش گذشته به او حسادت می‌ورزند و دست بردار نیستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مردک توده ای که وطن پرست نیست
      ایدئولوژی کمونیزم وطن پرستی رو نقض میکنه

      حذف
    2. ai dost aziz tanha dott mosadegh bod braye iran ,be shah va in kalifeh kamenie be shash,,marg bar estebded va in mazhab ahriman doorod bar dott mosadegh...

      حذف
  7. دوستان سلطنت طلب همیشه از در مغلطه وارد می شوند. مصدق بزرگ مرد تاریخ ایران است که بر خلاف شاه و خمینی دستش به خون هیچکس هم آغشته نشد. حالا سرنوشت این مرد بزرگ رو شاه شما اینچنین رغم زد، به جای پذیرش این اشتباه که سرانجام منجر به رفتن خود سلطنت هم شد، از در مغلطه بر می خیزید. در دفاع از این عکس ها به توهین و اتهام روی می آورید. جمله "درود بر خلخالی" در توضیح این عکس و این واقعیت مصداق مغلطه است، خوب از عملکرد شاه شاهانتان دفاع کنید. دیدید که چگونه خود را فردی مذهبی معرفی می کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خایمالی کیو میکنی
      سلطنت طلب چه دوستی میتونه با ما داشته باشه
      از زمان مزدک این سلطنت طلب ها هیچ دوستی با ما نداشتند و بزرگترین دشمن ما بوده اند.

      حذف
  8. سلام، همه ما اشتباه می کنیم و همه ما می خواهیم که به وطن کمک کنیم اما هرکس از دیدگاه خودش این کار را انجام می دهد و نمی داند نتیجه اش چیست، اما اگر میخواهیم که کارهایمان بدون اشتباه باشند نیازمند دانستن نظرات مردم هستیم. تا بدانیم آنها چگونه تحلیل می کنند بنابراین باید گفت سنگفرش جهنم پر از نیات خیر است و چه نیکو که بدانیم باید رفتار نیک پندارنیک و گفتار نیک داشته باشیم و اگر به تمام تاریخ نگاه کنیم هر کدام از افراد در برهه ای از زمان نتوانسته اند بین این سه عامل تعادل برقرار کنند بنابراین از مسیر اصلی خود اندکی یا برخی وقتها بسیار انحراف یافته اند. در یک جامعه مدنی رکن سوم همان رکن مطبوعات است که از دیدگاه های افراد مختلف خبر می دهد و نقش نظارتی را بازی می کند پس کسانیکه آن را ندیده گرفتند و یا مانع از انتشار آن شدند در آخر ضرر کردند.

    پاسخحذف
  9. به نظر مسخره مياد

    پاسخحذف
  10. اینقدر خودتون رو جر ندین... آخوندا میرند و ایران رو آباد میکنیم. بهتره باشید و کمک کنید. اینقدر نذارین خامنه ای و نوچه هاش از طفرقه اندازی بین شماها بیشترین سود رو ببرند مهمترین چیز اینه که الان خامنه ای هممون رو گاهیده! بی زحمت یکی بهش پبت روغن رو بده که بدجوری داره میگادمون ولی وقتش که شد در یه فضای آزاد سیاسی بحث میکنیم.

    پاسخحذف
  11. tyoodeyi - mojahed - komonist ....madare hamatoono gayidam

    پاسخحذف
  12. این هم یک سند دیگر از صدها سند و مدرک در مورد خیانت و میهن فروشی ایت الله محمد مصدق فراماسون مأمور استعمار انگلیس- برای چند تا حامی‌ عقب مانده- خشک مغز - میهن فروش و متعصب این پیر مرد مردم فریب مصدق.....

    مصدق السلطنه که دائی احمد شاه قجر محسوب میشد هرگز خلع قاجاریه و روی کار آمدن سلسله ایران ساز پهلوی را فراموش نکرده بود و در تمام مدت حکومت رضا شاه فقید دست از دشمنی و مخالفت با ایشان بر نداشته بود با توسل به نمایش ضعف و غش در مجلس شورای ملی‌ به شانتاژ میپرداخت سرانجام توسط مجلسی که خودش آن را خاک بر سرها می‌نامید به نخست وزیری رسید .جناب آقای دکترای حقوق از سوئیس در یکی‌ از اولین اقدامات خود دستور آزادی قاتل زنده یاد کسروی را صادر کرد بدون اینکه قانونا چین حقی‌ داشته باشد ! آیا تحصیل کرده حقوق از سوئیس آنقدر از بدیهیات حقوقی بی‌ خبر بود که نمیدانست در کشوری که تفکیک قوا در آن وجود دارد نخست وزیر حق آزاد نمودن زندانی را ندارد ؟ آیا مدرک ایشان چون مدرک جناب دکتر کردان وزیر دولت مهر ورز اسلامی نبود؟ اگر در اصالت مدرک ایشان شک نداشته باشیم در چنین دانشگاهی را نباید گّل گرفت ؟

    باری مصدق که ماه‌ها پیش از قیام ملی‌ که منجر به سقوط دولت غیر قانونی و کودتایی و پوشالی او شد آخرین پیشنهاد مشترک ترومن و چرچیل را رّد کرد ،بدون داشتن عواید فروش نفت و با قطع اعانه ارسالی دولت آمریکا مجبور به چاپ اسکناس بدون اجازه مجلس شد ، آنهم مجلسی که دولت خود او مجری انتخباتش بود و آن را بیش از هشتاد درصد منتخبین واقعی‌ ملت نامیده بود.با بر ملأ شدن جریان برای نمایندگان مجلس و ریزش وحشتناک جبهه ملی‌ و زمزمه‌های استیضاح مصدق که پس از دوره‌ای غلیان احساسات و هیجان جهان سومی‌ مصدق احساس خطر نمود و بلافاصله تصمیم به انحلال مجلس با توسل به بدعت رفراندم که در قانون اساسی‌ پیش بینی‌ نشده بود گرفت ،از ۵۷ سال به این سؤ هرگز ذوب شدگان در پیشوای پیژامه و پیژامه پوشان کف بر لب سخنی در باره اقدامات غیر قانونی این به اصطلاح قانون مندترین پیرمرد دسیسه باز منجمله انحلال مجلس و آزادی قاتلان تروریست اسلامی ننوشته و پاسخی به این پرسش‌ها نداشته اند .

    پاسخحذف
  13. چگونه میتوان همزمان قوای سگانه در در دست گرفت ، کنترل وزارت جنگ و ارتش را به دست گرفت ولی‌ همچنان سمبل قانون مندی و آزادگی برای ملتی بود؟ سالهاست سینه زنان حرفه‌ای کربلای ۲۸ مرداد مصدق را گاندی مینامند بدون اینکه نه گاندی را شناخته باشند نه ذره‌ای شک و تردید در قدیس بودن مصدق به دل راه دهند ! سالهاست باورمندان این قهرمان پوشالی نفت ایران پاسخی به این پرسش که چرا این اشراف زاده قجری سفری به خوزستان ،شریان نفتی‌ ایران ننمود نمیدهند؟ البته آقای دکتر زمانی‌ که والی‌ فارس بودند هم از ترس شیخ خزعل و هم رنج سفر ترجیح دادند در باغات خوش آب و هوای شیراز بمانند ولی‌ گذرش به گرما و خطر خوزستان نیفتاد! مصدق پرستان هرگز سندی از اینکه چرا پیشوای پیژامه پوشان در قبال دریافت تلگراف توهین آمیزشیخ خزعل به نمایندگان مجلس (که خود این حضرت اشرف هم آن موقع وکیل مجلس بودند) خدای نکرده غش ننمودند؟ یا به زیر پتو فرار نکردند ؟

    نفت ایران در روی کاغذ ملی‌ شد ولی‌ همگان میدانند نفت ایران در حقیقت در دهه هفتاد میلادی با تلاش شبانه روزی زنده یاد محمد رضا شاه پهلوی و جمعی از متخصصان بزرگ تنفتی ایران در عمل ملی‌ شد.پیشتر از آن با دلیری مانا یاد رضا شاه کبیر و سپهبد زاهدی و ارتش دلاور ایران ،بازگشت دوباره خوزستان به ایران متضمن ورود عواید نفتی‌ ایران به خزانه دولت ایران بود، اما دریغ از یک یاد آواری خشک و خالی‌ و یا بررسی تاریخی‌ و بی‌ طرفانه در این دو مورد از سینه چاکان قدیس قجری!

    چگونه است سخنی از آزار و اذیت قوام توسط پیر مرد کینه توز به میان نمی‌‌آید ؟ مگر همین قوام نبود که در ماجرای آزادی آذربایجان با مهارت روس‌ها را پیچاند و خودش هم کنار رفت .چرا یک مصدقی پیدا نمی‌شود درباره انتخاب حسین فاطمی به عنوان عالیترین مقام دیپلماتیک ایران پاسخی دهد ؟ آیا خواندن مقالات باختر امروز به قلم حسین فاطمی چند ساعت وقت میبرد که کسی‌ از حامیان مصدق حاضر نیست در این باره توضیحی بدهد ؟آیا آن مقالات کاملا احساسی‌ که سراسر دشنام و ناسزا بود در‌شان عالیترین مقام دیپلماتیک یک دولت بود؟ در اوج جنگ سرد و بحبوحه بحران نفت مگر نه اینکه ویزیر خارجه ایران می‌باید شبانه روز در پی‌ یافتن راه حلی‌ برای خروج ایران از بن بست سیاسی و ارتباط با جهان خارج میبود؟ حسین فاطمی چه برنامه و راه کاری برای ایران انتخاب کرده بود؟ در کدام دولت قانونی به جای پرداختن به توسعه سیاست خارجی‌ ،وزیر امور خارجه مشغول دخالت در روابط بین دولت و دربار و دشنام نویسی درباره شخص اول مملکت می‌باشد ؟

    مصدق پرستان آیا جوابی هم درباره این پرسش که چرا مصدق دفتر نمایندگی ایران در اورشلیم که توسط دولت‌های قبل از مصدق تاسیس شده بود را بست دارند؟ این کار مصدق چه فرقی‌ با فتوای شرعی خمینی در بستن نمایندگی اسراییل در تهران داشت؟ اگر این یکی‌ ناپسند بود ،آن دیگری چرا زیر سیبیلی رّد میشود ؟

    در کجای دنیا درک مصدقی از استقلال به نتیجه و سر انجام خوشی‌ رسیده که ما دومی‌ میتوانستیم باشیم ؟ چگونه است که مرحوم سپهبد زاهدی که خود ایشان از بنیانگزاران جبهه ملی‌ و اولین وزیر کشور مصدق بودند توسط مصدق کاملا بایکوت شد و حتی مصدق در صدد زندانی نمودن ایشان هم بر آمد ؟ چرا مصدق پیشنهاد پادشاه فقید برای کنار رفتن از قدرت و انتخاب نخست وزیر دلخواه مصدق (مثل اللهیار صالح) برای پیشبرد مذاکرات نفت را رّد کرد ؟ آیا اگر چنین پیشنهادی را میپذیرفت و مثلا چند ماه بعد دوباره به پست نخست وزیری باز میگشت به صلاح ایران نبود؟ آیا وجیه المله شدن اینقدر مهم بود که سرنوشت آن روز ایران ارزش قربانی شدنش را داشت؟

    پاسخحذف
  14. خلاصه این سوال همیشه بی‌ جواب مانده است ، مگر نه اینکه طبق قانون اساسی‌ که خود مصدق با توسل به آن نخست وزیر شده بود و به آن سوگند وفاداری خورده بود ، در غیاب مجلس (که آن هم به دست مصدق منحل شده بود) پادشاه حق انتخاب نخست وزیر را داشت یا نه ؟ اگر داشت چگونه است مصدق با وجود دریافت فرمان پادشاه و دادن رسید ،از آن تمرد نمود؟؟ آیا این قانون شکنی و تمرد کودتا نبود؟ آیا با این نافرمانی که پیر مرد یاغی به آن دست زد زمینه برای سقوط حکومت پادشاهی و آغاز فروپاشی ایران شروع نمی‌شد ؟ در غیاب پادشاه و تضعیف هر چه بیشتر ارتش ،حزب توده با داشتن سازمان مخوف و مخفی‌ جاسوسی در ارتش و چاپ تمبر جمهوری دمکراتیک خلق ایران حاضر به اطاعت از مصدق یاغی‌ میبود؟

    آیا برای جبهه ملی‌،تنها یادگار سیاسی مصدق، پس از بوسیدن سست آقا توسط سنجابی ، و وزارت فروهر اعتباری هم باقی‌ مانده؟

    امروز ۵۷ سال بعد از قيام ملی ۲۸ مرداد به روان پاک ابرمردی درود ميفرستم که هر چه در توان داشت برای سربلندی ايران انجام داد.شاهنشاه فقيد ايران محمد رضا شاه کبير که هنوز ابعاد واقعی بينش سياسی ايشان برای خيليها پوشيده مانده برای اعتلای ايران با تمام وجود کوشيد. آری درود بر روان پادشاهی که ملت ايران را از حضيض ذلت در شهريور ۱۳۲۰ به اوج عظمت در دهه ۵۰ شمسی رساند.در آن فاصله ۲۵ ساله حکومت ايشان ايران به اندازه ۲۵۰ سال پيشرفت کرد . امروز پس از فروکش کردن تب و هيجانات هيستری پهلوی ستيری سالهای آغازين جنون ۵۷ , شبح ابرمردی قد بر افراشته که ما را به پنجمين قدرت دنيا رساند.

    ايران در سال ۵۷ به عنوان کشوری با ثبات و اقتصادی پويا و شکوفا با واحد پولی با ارزش و درآمد سرانه قابل توجه و توان دفاعی بسيار مطلوب و يک سياست خارجی فعال از صف کشورهای جهان سوم جدا شد و به جمع کشورهای جهان دوم در حال توسعه راه يافت و در صورت استمرار آن امروز در جمع کشورهای توسعه يافته و پيشرفته جهان ميبود . شهروند ايرانی با غرور گذرنامه ايرانی خود را در گيشه ماموران کنترل مرزی قرار ميداد, ريال خود را در صرافی های کشورهای مختلف جهان تبديل می کرد .

    ايران امروز بعد از گذشت ۳۱ سال از کودتای بهمن ۵۷ در حالی که ۲۵۰ سال عقب رفته با ملتی گرسنه , تحقير شده ,توسری خورده و فقير و ناتوان در حالی که هر جای دنيا با شرمندگی مليت خود را پنهان ميکند و در صفهای طويل کمپهای پناهندگی کشورهای مختلف با کج کردن گردن خود , گدايی پناهجويی ميکند به سوی آينده نا معلومی ميرود.

    پاينده ايران

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من نیز به نوبه خود به روع پدر و پسر (پادشاهان پهلوی)درود می فرستم وبه روح کثیف خمینی هندی لعنت و...می فرستم

      حذف
  15. ایکاش در سال 57فتنه انگلیس وامریکا در مملکت ما با فتنه گری خمینی دجال گور به گور شده به وقوع نمی پیوست.تا اینقدر خوار وخفیف نمی شدیم والان جایگاهی خاص خودرادر دنیا داشتیم.اما ما لیاقت زحمات تاجداران بزرگ پهلوی را نداشتیم .واینگونه بدست آخوند های هرزه وکثیف وبی دین و شهوتران اسیر نمی گشتیم.اما من اطمینان دارم روزی فرا میرسدکه بساط هرزگی وکثافت کاریهای این آخوندها به لجنزار سرازیر میگردد ودوباره ما سربلندوپیروز خواهیم شد.درآن زمان مردم به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهند شد که حتی یک نفر به عنوان آخوند در مملکت باقی بماندوبرای همیشه از شر این ظالمان ستمگر آسوده خواهیم شد.به امید آن روز

    پاسخحذف
  16. کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر
    کیرم تو حلق بنی‌صدر

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.