اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ مرداد ۲۹, یکشنبه

حصر مخالفان؛ درسی که آخوندها از اعلیحضرت یاد گرفته اند

آخوندها سیاست حصر مخالفینشون رِ از ما خوب یاد گرفتن! ما هم مصدق رِ تا زنده بود در احمدآباد حصرش کرده بودیم. البته اینطوری برای خودش هم بهتر بود و زندگی آرامتر و کم حادثه تری داشت!

 در کتاب ماموریت برای وطنم توضیح دادیم که مصدق رِ قرار بود اعدامش کنند ولی ما وساطت کردیم که دو سه سالی زندانش کنند و بعد هم به امر اعلیحضرت در منزل شخصی خودش  نگهش داشتند که به زندگی شخصی خودش برسد! البته خودش قدر لطف همایونی ما رِ ندانسته بود و گفته بود: «من در این ده محبوسم و چون بدون اسکورت اجازه نمی‌دهند حرکت کنم از قلعه خارج نمیشوم و خواهانم که از این زندگی ملالت‌ بار هرچه زودتر خلاص گردم»

۶ نظر:

  1. hal mikonam hale shahollaho migiri

    پاسخحذف
  2. اعلی حضرتا خیلی علاقه داریم نطرات اعضای شرکت کننده در تضاهرات استکهلم (تضاهرات دزدی ) را در مورد شما بدانیم خصوصا جناب سرگرد و ریتا.

    پاسخحذف
  3. khod gooei o khod khandi!!!

    پاسخحذف
  4. میتونم بپرسم این اعلحضرت همایونی شما چند نفر رو کشتند؟؟؟؟
    لااقل جواب نمیدی مرد باش نظرم رو حذف نکن

    پاسخحذف
  5. رفیق من هم مثل تو توده‌ای هستم و می‌دانم که به هر صورت باید بر علیه سلطنت مبارزه کنیم که مبادا ایران دو باره به راه پیشرفت غربی‌ها بییفتد. حالا به بهانه مصدق السلطنه، گلسرخی، خرداد ۴۲، انقلاب امام عزیزمان، حضرت کیانوری و طبری محترم که به کشور دوست برادر شوروی خدمت کردند. یاد انقلاب عزیز اسلامی بخیر که حضرت صادق خلخالی اولین نماینده حزب توده در مجلس شورای اسلامی بود. حالا این ساواکی‌ها میخواهند دوباره مرده را زنده کنند در حالی‌ که ما فقط می‌خواهیم استالین، لنین، کیانوری، و طبری را زنده کنیم. آن هم از آلمان سرمایه‌دار!

    زنده باد حزب توده، زنده باد خلخالی، به امید اینکه پوتین هم به راه استالین عزیز برگردد. درود بر پرچم سرخ داس و چکش. اما یواشکی که کسی‌ نفهمد، فقط من و تو و ترانه می‌دانیم.

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.