اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۲۶, جمعه

آموزش بلوف همایونی - قسمت دوم: شکایت از آدمهای مهم

1- یک شخص مهم برای شکایت کردن انتخاب بکنید.  هر چه مهمتر باشد، سر و صدای شکایت بیشتر است. به عنوان شروع میتوانید از علی خامنه ای  شکایت بکنید.

2- یک وکیل پر سر و صدا  انتخاب بکنید. مهم نیست که این وکیل چقدر تجربه وکالت در مجامع بین المللی را دارد، مهم این است که به اندازه کافی برای بهره برداری تبلیغاتی مناسب باشد.

3- برای جمع آوری اسناد، نیاز نیست به خودتان زحمت بدهید. از همین کلیپ های یوتیوب استفاده بکنید.

4- ادعا بکنید که قرار است شکایت را با آدمهای مهم مثلن اعضای شورای امنیت سازمان ملل مطرح بکنید. مهم نیست که شما را حتی به داخل مجلس کشورهایشان راه نمیدهند. مهم این است که شما در این مرحله اعتماد به نفس کافی داشته باشید.

5- اگر نتوانستید هیچ کدام از اعضای شورای امنیت را ببینید مهم نیست. خودتان شکایت نامه را زیر بغلتان بزنید و به دادگاه بروید.

6- نیاز نیست  که شکایتنامه شما  حقوقی تنظیم شده باشد و  با قوانین دادگاه مطابقت داشته باشد، مهم این است که شکایت نامه ای  که زیر بغلتان زده اید را به یک جایی تحویل بدهید. 

7-  برای اینکه جنبه تبلیغاتی کار حفظ شود برای سخنرانی در دادگاه برنامه ریزی کنید لکن اگر شما را برای سخنرانی در دادگاه راه ندادند در نزدیکترین کافه به محل دادگاه برای حاضرین سخنرانی بکنید. در این مرحله اصول بلوف های همایونی برای سخنرانی در مکان های مهم رعایت شود.

8- اگر وکیل مربوطه فهمید که شما دارید از او سواستفاده تبلیغاتی میکنید و از شما جدا شد، مهم نیست! اسم چند تا وکیل خارجی   را در جیبتان داشته باشید  و حرف های غیرمستندتان را به آنها ارجاع بدهید. احتمال زیاد آن وکلای خارجی، فارسی نمیفهمند و مشکل خاصی پیش نمیاید.

9- اگر ملت به شکایت شما و نتایجش شک کردند، اعتماد به نقس خودتان را از دست ندهید. یک آدم مهم دیگر هم پیدا بکنید و از او هم شکایت بکنید. مثلا بشار اسد گزینه خوبی برای این شکایت جدید است. می توانید شکایت مردم سوریه را هم بزنید زیر بغلتان  و ببرید تحویل دادگاه بدهید. کی به کیه. قرار نیست که پرونده به نتیجه برسد.

10- به هیچ عنوان درباره روند دادگاه و گزارش پیشرفت کار پاسخگویی نکنید.

۷ نظر:

  1. جالب بود خصوصا شاهزاده ناز پرورده مفتخور كه از دور رهبري داهیانه اعمال ميكند و كم قصر و دلار دارند هنوز عطش شاهانه هست يك شكايت هم عليه خودش به لاهه به جرم فرصت طلبي طرح كند

    پاسخحذف
  2. به جای کافه بگو قهوه خانه! اینجور بانمک تر میشه!

    پاسخحذف
  3. نزدیکترین کافه = نزدیکترین قهوه خانه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تشکر از پیشنهاد شما. برای شفاف سازی لینک عکس آن کافه رِ در متن قرار دادیم.

      حذف
  4. بسيار زيبا و بجا نوشته ايد . دست مريزاد .از تهمت و تهديد هاي سگان ولايت رهبري /پهلوي نهراسيد . سعيد سكويي نماد اين جماعت كوته فكر سياسيون فسيلي است .قرار نيست پس از 150 ساله مبارزه از چاله رهبري به چاه پهلوي فرو افتيم .
    بوي كباب به مشام شازده رضاي پهلوي خورده ، يكي دو سال است فعال شده .
    زهي خيال باطل .
    ***********************************************
    جواب شاعر گمنام به سعدي شيرازي در خصوص ، انتقاد سعدي به اشعار كم مايه اش :

    سعديا تا تو در شيراز داري نان مفت *شعرهاي خوب و عالي خواهي گفت
    گربيايي در سپاهان و حصير بافي كني * اردك از كونت بيايد جفت جفت


    حالا حكايت شاعري و مبارزه رضاي پهلوي است در كنج عافيت و با بهره وري از 62 مليون دلار حداقل پولي كه از اين مملكت 34 سال پيش به سرقت بردند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما.

      الجق که باید به رضا هم بگوییم:
      شازده تا تو در یو اس داري نان مفت *شعرهاي خوب و عالي خواهي گفت

      گربيايي به ایران و مبارزه كني * اردك از كونت بيايد جفت جفت

      حذف
  5. شازده رضاي پهلوي || يا مجتباي رهبري || هر دو زيك قماشند || تا چشم به هم بزاري || به مملكت مي شاشند .!

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.