اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۱۵, دوشنبه

سخنرانی اعلیحضرت در جمع طرفداران همایونی: قضیه کافه رفتن رضا رِ کش ندهید!

خیلی نامردید همتون! زهی انصاف!

رضای ما از همه زندگیش گذشته و فقط به خاطر میهن، با هزاران زحمت و مشقت، کیلومترها راه  با پای پیاده خودش رِ رسونده به دادگاه لاهه تا بتواند حق شماها رِ بگیره بذاره کف دستتون، آیا شماها باید اینجوری ازش قدردانی بکنید؟ [گریه حضار] شماها اصلن لیاقت شاهزاده رِ ندارید. 

حالا گیریم سر راه یک توک پا به یک کافه هم رفته باشه، آیا شماها باید اینجوری بهش گیر بدید؟ [فحاشی حضار]  شما نمیدانید با چه سختی هزینه اجاره آن سالن  از جیب مامان فرح  جور شد. [گریه شدید حضار] تازه وقتی سالن جور شد، شما نمیدانید با چه سختی آن سالن پر از خبرنگارنما شد. تازه  وقتی سالن پر شد یادمان آمد که رضا دوربین هندی کمش رِ از آمریکا نیاورده، فلذا محبور شدیم با موبایل از سخنرانی رضا با آن کیفیت ضعیف فیلمبرداری بکنیم.  اگر رضا میخواست توی خود دادگاه لاهه سخنرانی کند، نباید اینقدر زحمت میکشید.  تازه فاصله اون کافه تا دادگاه  چند خیابان بیشتر نبوده است. فلذا از نظر اعلیحضرت هیچ ایرادی ندارد که رضا به سخنرانی توی یک کافه بگوید سخنرانی در دادگاه لاهه. شما هم بصیرت داشته باشید و آب به آسیاب دشمن نریزید. رضا خیلی کار بزرگی کرده و الان ملت رِ چند ماهه با یک شکایت سرکار گذاشته است. از یک طرف میگوید شکایت باید از طریق شورای امنیت پیگیری شود و نمی تواند مستقیم به دادگاه لاهه برود و از طرف دیگه راه میفته میره دادگاه لاهه تا از علی خامنه ای شکایت کند. شماها نمیفهمید این چه کار بزرگی بوده است. اصولا خود شکایت از خامنه ای، آنقدر اقدام ارزشمندی است که باید تا آخر عمرتون قدردان رضا پهلوی باشید وگرنه به هواداران همایونی میگوییم که به شماها بگویند مزدور و خودمان هم به شما میگوییم که ایران دوست و صادق نیستید. 


اصلن  گیریم که شاهزاده  توی فیس بوکش یک مطلب دروغ نوشته باشه.  توی وب سایت رسمی اش هم همون دروغ رِ نوشته باشه. توی کانال یوتیوبش هم همون مطلب دروغ رِنوشته باشه. توی توییترش هم همون دروغ نوشته باشه.  طرفداراش هم چند روز همون دروغ رِ به اشکال مختلف تکرار بکنند. همین که یک آدم یک دروغ را چند جا بگوید نشان می دهد که یک اشتباه ساده بوده و نباید زیاد سخت گرفت وگرنه اگر دروغش تابلو بود اینقدر همه جا تکرارش نمیکرد. حالا  شما ببینید که اگر دروغ شازده ما رِ رسوا بکنید چه کسانی خوشحال می شوند.  امام مقوایی می گوید آن روزی که دیدید آمریکای جهانخوار از دست شما خوشحال است بدانید که یک جای کار میلنگد. فلذا اعلیحضرت هم میگوید که اگر یک روزی دیدید علی خامنه ای از کار شما خوشحال می شود بدانید که یک جای کار شما میلنگد.  فلذا از همه میخواهیم که بصیرت همایونی داشته باشند و قضیه کافه رفتن رضا رِ بیش از این کش ندهند.  و اگر کسی مطلبی رِ در این زمینه و بر علیه رضا منتشر بکند، از همین جا فرمان آتش میدهیم که لینکش رِ ایکی ثانیه مورد تهاجم همایونی قرار دهید و دخل نویسنده رِ در بیاورید و خودش و خانواده اش رِ بی نصیب نگذارید.


ضمنن حتی اگر رضای ما خودش هم به دروغ بودن خبری که پخش کرده اعتراف کرد، از همه هواداران همایونی می خواهیم که خودشان رِ به نفهمیدن بزنند و تا آخر خط سینه خیز بروند. اجر همه تون با ابرفضل.



۱۲ نظر:

  1. mamoore code chande vezarati to karbala??

    پاسخحذف
  2. اعلیحضرت این شعبون ها رو نمودید که :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حدیث نقوی داریم که لذتی که در نمودن یک شعبون هست یا لذتی که در نمودن یک بسیجی وجود دارد برابری میکند.

      حذف
  3. البته من جمهوری خواهم . ولی اعلی حضرتا! قدرقدرتا! شاهنشاها! آریامهرا! این قدر بر ما مگوزید. بیت:
    ما بندگان قبله عالم معطریم به یکی رایحه خوش چُس همایونی
    اصلا دادگاه لاهه و این جیزها چندمنه؟ به موجب آیه شریفۀ "هرچه آن خسرو کند شیرین بود" .هر جا که والاحضرت رضا تشریف دارند، همان جا دادگاه لاهه است ولاغیر. مرگ بر مصدق و بنی صدر کمونیست و جمهوری اسلامی سر نواب.

    شعبان سوم علی تاج پخش کن

    پاسخحذف
  4. hanooz hamoon sa ati 7 hezaar toman ro migireed ? ya bishtar shode ?

    پاسخحذف
  5. کیر خر تو دهنت ، با این مطلب نوشتنت تو هم ی گهی هستی مثل بسیجی های اشکول یا سبز های اسکل، برو کونتو به همونا بده ما کون خر نمیزاریم. کس خارت !!!

    پاسخحذف
  6. Kose naneye Ariamehr..kose naneye khameneyi

    پاسخحذف
  7. دمت گرم.
    اجرت با آقا همایونی
    همونقدر که کار تقدس زدایی از دین خشکه مقدس ها با ارزش است کار شما هم با ارزش است. این فحش ها همان چرک های متعفنی ست که از زخم های تعصب بیرون می زند. این کار شما همان نشتر جراحی ست که درد و سوز می آورد اما در نهایت شفا پ سلامتی ارزانی می دارد.
    خدای نداشته ام پشت و پناهت!

    پاسخحذف
  8. اعلاهرزتا میگم این شازدتون بهمراه شعبوناش خوب موج سواری و سوءاستفاده رو از ح.ا یاد گرفتن ها!!!
    http://img535.imageshack.us/img535/9195/shahq.jpg
    http://balatarin.com/permlink/2012/6/3/3045494
    http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=iran+protests&tbm=isch&tbs=simg:CAQSVxpVCxCo1NgEGgIIPQwLELCMpwgaLgosCAESBtMC6AHqARogmLBIljMrIybaqge21Ea5m3DaiZvIY9QIxb9Yf6t6bBsMCxCOrv4IGgoKCAgBEgTsvZyNDA&sa=X&ei=ViXNT7n9AoiR-wbBvJlg&ved=0CA0Q2A4oAA&biw=1366&bih=677

    پاسخحذف
  9. هی.. در باره ایران امروز حرف بزنید چرا با حرفهای گذشته خودتون رو سرگرم می کنید،چرا ماها یاد گرفتیم همیشه دست رو عیب ها بذاریم،از ایران امروز بگو به ایران فردا بیندیش و به اندیشیدن هات ارزش و بها بده..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این پست همایونی درباره ایران دیروز ، امروز و آینده به کار خواهد آمد.

      حذف
  10. شازده رضاي پهلوي || يا مجتباي رهبري || هر دو زيك قماشند || تا چشم به هم بزاري || به مملكت مي شاشند .!

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.