اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ تیر ۱۷, شنبه

توضیحات دبیرخانه اعلیحضرت درباره مصاحبه شاهزاده با فوکوس


پیرو مصاحبه  شاهزاده اعلیحضرت کورش رضا پهلوی با فوکوس  موارد زیر به اطلاع امت شعبان پرور رسانده میشود:

1-      همانطوری که شاهزاده رسمن خودشان فرمودند ملت این مصاحبه  رِ که سرشار از سوتی بوده نخوانند و به جایش بقیه مصاحبه هایی که با رسانه ها و سخنگوهای همایونی نظیر خودنویس و دویچه وله و ... انجام شده بخوانند. فی الواقع این رسانه های همایونی مطلب رِ قبل از چاپ میدهند اعلیحضرت یک مطالعه بکند و قسمت های سوتی رِ حذف بکند لکن امان از دست روزنامه های غیرهمایونی. هم سوالهای سخت میپرسند هم اینکه هر چی آدم بگه رِ مینویسند.  فلذا از فوکوس میخواهیم که برای روشنگری این مصاحبه رِ از روی سایت خودش بردارد.


2-     اینکه بیانیه  شاهزاده خطاب به فوکوس فقط در وبسایت شاهزاده منتشر شده و  برای فوکوس ارسال نشده تقصیر رضا نیست.  فی الواقع فوکوس باید خودش میامد و بیانیه دبیرخانه رضای ما رِ میخواند و مصاحبه رِ از سایت فوکوس حذف میکرد.

3-     اینکه رضا پهلوی فایل صوتی مصاحبه با فوکوس رِ  که در اختیار دارد منتشر نمیکند به خاطر این است که مهم شکل مصاحبه است محتوای آن مهم نیست. شکل مصاحبه رِ هم میتوانید از روی بقیه رسانه های همایونی متوجه بشوید  فلذا قضیه مهمی نیست و از امت شعبان پرور میخواهیم که این قضیه رِ بیش از این کش ندهند. (حقیقتش رِ بخواهید از شما چه پنهان نوار صوتی مصاحبه رِ دادیم به مسول امور سانسور دبیرخانه که سوتی ها رِ حذف بکند و باقیمانده رِ منتشر بکند  لکن بعد از حذف سوتی ها، از کل مصاحبه فقط یک دقیقه آن قابل انتشار بود که قضیه رِ تابلوتر میکرد و بیخیال انتشارش شدیم. فلذا شما هم هی گیر ندهید!)


4-     انتشار  و برگردان این مصاحبه به زبان فارسی از نظر اعلیحضرت مشکوک است. این مصاحبه رِ رضا در آلمان انجام داده و به آلمانی منتشر شده و قرار نبوده کسی از آن خبردار شود فلذا رضا هر چه دل تنگش خواسته در آن مصاحبه گفته است. لکن عناصر مشکوک و مزدوران رژیم (چند تا انگ دیگر هم خودتان اضافه بکنید) رفته اند این مصاحبه رِ به فارسی ترجمه کرده اند و فتنه اخیر رِ هدایت کرده اند. ما از همین تریبون اعلام میکنیم که امروز فقط اتحاد با رضا  و از طرفداران همایونی در سایت های اشتراک لینک و بقیه فضاهای مجازی میخواهیم که هر کس با رضای ما اتحاد نکرد رِ به سزای اعمالش برسانند.  الیوم استفاده از هر نوع ترور شخصیت برای مخالفان رضا واجب کفایی است.

5-      از دبیرخانه شاهزاده رضا پهلوی میخواهیم که تکلیف طرفداران همایونی رِ مشخص بکند. آیا الان طرفداران همایونی باید از مصاحبه شاهزاده با فوکوس که در آن خودش رِ شاه قانونی  مملکت نامیده دفاع بکنند یا ماله بدست آن رِ تکذیب بکنند؟ اگر قرار است تکذیب بکنند دقیقن چی رِ تکذیب بکنند؟ شاه بودن رضا رِ یا چی؟

6- جای طرفداران همایونی زیر مطلب فوکوس خالی است. لذا از طرفدارن همایونی میخواهیم که بروند چند تا فحش آلمانی یاد بگیرند و زیر مطلب فوکوس قرار بدهند تا فوکوس و مصاحبه کننده مربوطه بفهمند که رضای ما چقدر طرفدار دارد و یک من ماست چقدر کره دارد!


7- دبیرخانه اعلیحضرت هیچ دلیلی رِ نمیبیند که درباره ویدئوی ساختگی سخنرانی رضا پهلوی در دادکاه لاهه توضیح بدهد. مگه زوره؟ قرار نیست که ما هر روز برای همه کارهای رضا بیانیه بدهیم. یک روز برای مصاحبه اش با فوکوس، یک روز برای سخنرانی اش در دادگاه لاهه،  یک روز برای .... خسته شدیم به ابرفضل. 


۱۹ نظر:

  1. جالب بود همين مسير ره ادامه بدهيد شاه شاهان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تنها گناه رضا پهلوی این است که ایرانی است، و عرب و روس و تجزیه طلب و و بیگانه خائن به ایران نیست. و قلبش تنها برای ایران می تپد.

      حذف
  2. با تشکر از اعلی حرضت
    خوب بود که اشاره‌ای هم فرق ساعت بین رضا و فوکوس می‌فرمودید
    این دلیل اصلی سوءتفاهم بوده است
    با تشکر دوباره از اعلی حرضت همایونی
    راستی الان است که رضای شما شعبان‌های دیجیتالی ر بفرستند زیر مطلب القاب خانوادگی خود ر یادداشت کنند

    پاسخحذف
  3. ریدم هر چی شاه و پادشاهی دسمال به دست ... یه عده شاه پرست دسمال به دست میخاند آزادی بیاران ایران ..لول

    پاسخحذف
  4. بگایم هر چی شاه و شاهزاده را

    پاسخحذف
  5. کیر اسب آبی تو میر سبزتون

    پاسخحذف
  6. پاسخ‌ها
    1. خائن خمینی جاکش و اوباش 57 بودن ریدین تو مملکت کسکشا

      حذف
  7. تنها گناه رضا پهلوی این است که ایرانی است، و عرب و روس و تجزیه طلب و و بیگانه خائن به ایران نیست. و قلبش تنها برای ایران می تپد.

    پاسخحذف
  8. کس کشهای ننه گائیده ، چی از جون شاهزاده میخواهید . مگر اینکه میگوید اتحاد کنید بد است . تا از شر ملاها راحت شویم . کیر تو کس ننه موسیوی و کروبی ، بازرگان و مصدق و همه ملیون و ملی مذهبیون .

    پاسخحذف
  9. البته طرف داران سلطنت همه جواد و دهن دریده و بی پدر مادر نیستند. آدم حسابی هم تویشان پیدا می شود. باید گشت و پیدا کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. صد البته لکن این گونه نادر از سلطنت طلبان در حال انقراض است یکیشون داریوش همایون بود که فوت کرد لکن دومی رِ هنوز پیدا نکرده ایم.

      حذف
  10. اعلیحضرتا شما رو به ذات اقدس خانوم خاله ملوک و اینا سوگند میدم این رنگ صورتی پس زمینه رو عوض کنید.
    البته من به معترضین ضد همایونی عرض کردم که این توطئه ی اون پرون همجنس باز بی پدر و مادر بوده ولی گویا افاقه نکرده و اعتراضات همچنان ادامه داره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اعلیحضرتا نظر ما هم همین است :دی

      حذف
    2. به به الک و دودوزه.

      به جان رضای خودمان این رنگ پس زمینه رِ ناخودآگاه انتخاب کردیم لکن الان که گفتید ما هم دفت کردیم و دیدیم که توطئه پرون ملعون بوده که خواسته اعلیحضرت رِ بدنام بکنه.

      حذف
  11. دمت گرم و سرت خوش باد. خیلی حال کردم با دیدت و نوشته هات به خصوص که یک تنه با یک وبلاگ پوز شازده با اون تشکیلات پولکی اش را زدی و پته اش را روی آب ریختی.
    فحش هایی هم که شعبونیون می دن تف سربالاست و ناشی از سوزش نواحی مختلفشونه.
    پایدار باشی رفیق

    پاسخحذف
  12. نصرت مشنگ

    امیری که بد نام نصرت مشنگ           بخورد و بخفت و خروشید همچون پلنگ
    ز دانش تهی و نگاهش دژم                    روان تیره‌گون و کلامش خدنگ
    تو گویی که شیر است وقت خورش           چو آمد به گسترده خوان رنگ رنگ
    دهان باز کرده چو دیو دمان                   ببلعد هر آنچه گیرد به چنگ
    از آن پس به هنگام اسایشش                  رها مینمود باد همچون تفنگ
    وزین بود و هیکل چو پیلان بزرگ            شکم چون تغار و دهان چون هونگ
    به وقت سیاست فرستاده بود               به اطراف و اکناف فحش و جفنگ
    بهنگام خشم و دشنام او                      بلرزید بر خویش شهر فرنگ
    نعیم  زاده سایه پرورده بود              ولیکن کلامش همه پر ز جنگ
    بجشن و به عیشش چه دلبسته بود   چو بسته به دریاست ماهی‌ نهنگ 
    به دهقان آزاد و دانشور رستگوی           ز جور و ز بی‌ دانشی عرصه تنگ
    خردمند و فرزانه خسته به بند              وزیران دزدش به وافوور و بنگ
    ز حرمان و فقر و ز بیداد او                نماند نامش به گیتی‌ جز به ننگ
    زبی مهرییش شهر ویران سرای   چنین بود  آئین نصرت مشنگ      
    Koohestani facebook : Ti koohestani

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.