اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ مرداد ۱, یکشنبه

در پی درخواست شاهزاده رضا پهلوی: جلسه فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل برای محکومیت بشار اسد به جرم جنایت علیه بشریت


شاهزاده رضا پهلوی که پس از سخنرانی در دادگاه لاهه موفق شده بود علی خامنه ای را به دادگاه بکشاند، در بیانیه ای اعلام کرد که در دیدارش با دادستان دادگاه لاهه از او خواسته است  به جنایات بشار اسد در سوریه نیز رسیدگی بکند.  همزمان، شاهزاده نامه ای را به اعضای شورای امنیت ارسال  و به آنها یادآوری کرد که بشار اسد را باید به جرم جنایت علیه بشریت محکوم بکنند. پس از نامه شاهزاده رضا پهلوی  درباره حوادث سوریه، اعضای شورای امنیت متوجه شدند که آنچه  در سوریه  در حال رخ دادن است جنایت علیه بشریت  است فلذا سریعن برای بررسی موضوع تشکیل جلسه دادند و تا ساعاتی دیگر، بشار اسد را محکوم، دستگیر و زندانی میکنند. همچنین شورای امنیت از وکیل مجرب فرانسوی رضا پهلوی دعوت کرده است که پرونده بشار اسد را برای ارسال به دادگاه بین المللی کیفری لاهه آماده نماید. 

فی الواقع  تا قبل از درخواست شاهزاده رضا پهلوی از شورای امنیت،  حتی با کشته شدن نزدیک به 16000 نفر از مردم سوریه، هیچ کدام از اعضای شورای امنیت متوجه جنایات بشار اسد در سوریه نشده بودند! بعدش هم که متوجه شده بودن اصلن حواسشون نبود که دادگاهی به اسم دادگاه لاهه وجود دارد که میتوانند پرونده بشار اسد را به آن دادگاه ارجاع بدهند. لذا مردم سوریه از اینکه شاهزاده این راه حل به ذهنش رسید و توانست شورای امنیت را متوجه این موضوع بکنند  بسیار از وی سپاسگزار هستند  و همگی «امیر طلب» شده اند و قرار شده تا آزادی کامل سوریه، با «امیررضا بهلوی» اتحاد بکنند و از این به بعد فورتور شاهزاده را در تجمعات خودشان بلند بکنند.  یکی از وبلاگ نویسان بینام و امیرطلب سوریه در این باره یک مطلب هیجانی نوشت و گفت: « زهی انصاف!!! به حرمت حقوق انسانی هموطنان سوری، شایسته و بایسته است که از اقدام امیررضا بهلوی و گروه همراه قدردانی کنیم.»

قابل ذکر اینکه  شاهزاده رضا پهلوی قبلن در بیانیه ای خطاب به مردم سوریه گفته بود که به جای مبارزه در خیابان و ریخته شدن خون جوانان، از بشار اسد به دادگاه لاهه شکایت بکنند. اگر مبارزان سوری همان روز اول به حرف شاهزاده گوش میکردند، تا حالا چند بار سوریه را آزاد کرده بودند و بشار اسد را به دادگاه لاهه کشانده بودند.  لکن متاسفانه کسی حرف شاهزاده را جدی نگرفت ومردم سوریه به جای شکایت به دادگاه لاهه،  به خیابان ها ریختند.   علی ایحال امیدواربم که با این اقدامات اخیر شاهزاده، سوریه هم مثل ایران آزاد شود. 




۱۲ نظر:

  1. سلام دوست عزیز
    به پیج ما در فیس بوک بپیوندید.....
    صد در صد با خط فکری شما موافقم..... در حال ایجاد یک جبهه علیه شاه اللهی هاهستیم
    در بالاترین هم فعالم
    اسم پیج:
    ما مخالف بازگشت هر نوع حکومت سلطنتی به ایران هستیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما درباره اعلیحضرت چی فکر کردین؟ فکر کردین اعلیحضرت با توطئه کنندگان علیه رضا همدست میشه؟ علی ایحال مرامی عضو پیجتان شدیم :) باشد که رعایا کشته و مرده مرام اعلیحضرت باشند.

      حذف
  2. شازده رضاي پهلوي** يا مجتباي رهبري ** هر دو زيك قماشند ** تا چشم به هم بزاري ** به مملكت مي شاشند .

    پاسخحذف
  3. کس کش بی پدر جمع کن کاسه کوزه دلقک بازیتو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیر تو کس ننه ات تو چقدر بی تربیتی کونی!
      در محضر اعلیحضرت اشرف کلامتو حفظ کن.

      حذف
    2. دور گوزه کیرم لا لنگ مادر جندت کیرم تو حلق پدر جاکشه کله کیریت ، کاش اون جاکش سولاخ کون مادره جندت رو میدوخت که نتونه تو رو برینه
      با مهر kaiwan

      حذف
    3. انقدر حرص تخور کولبر عزیز. شک نداشتم که با اون کامنتی که گذاشتم از قالب ناشناس در میایی و اسم بالاترینیتو می نویسی چون تا اسمتو نمیدونستم نمیتونستم پرپرت کنم. حالا که خر شدی و اسمتو نوشتی و همچنین با توجه به تجربیاتی که از زایمانت اینجا نوشتی به یه دوبیتی اسیدی مفتخرت میکنم تا آغوش پر مهرت خالی نمونه:
      (کی)رم بزدم به (وا)ژ(ن) یک زن کرد
      تا خایه برفت و آب آن کیر بخورد
      چون موقع زاییدن آن جنده رسید
      کیوان ز کُسَش بِهَشت و از درد بمرد

      توضیح: هشتن=وانهادن. به زمین گذاشتن

      با تشکر :))))

      حذف
    4. دودوزه خیلی بدی :) گاییدیش بدبخت اسکل رو
      حالا یک گهی خورد اسمش رو گفت
      با مهر baba kaiwan

      حذف
  4. شاهزاده هنوز نفهمیده چه افراد کیسه کش و چاپلوسی دور و ورش رو گرفتن ... منه 20 ساله فهمیدم یعنی خود شاهزاده نفهمیده ؟

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. سلام اعلیحضرت
    من همون کیوانم
    احظار فرموده بودید
    امر بفرمایید
    آدرس صفحه فیس بوکم را هم گذاشته بودم قبلا"

    پاسخحذف
  7. رفیق من هم مثل تو توده‌ای هستم و می‌دانم که به هر صورت باید بر علیه سلطنت مبارزه کنیم که مبادا ایران دو باره به راه پیشرفت غربی‌ها بییفتد. حالا به بهانه مصدق السلطنه، گلسرخی، خرداد ۴۲، انقلاب امام عزیزمان، حضرت کیانوری و طبری محترم که به کشور دوست برادر شوروی خدمت کردند. یاد انقلاب عزیز اسلامی بخیر که حضرت صادق خلخالی اولین نماینده حزب توده در مجلس شورای اسلامی بود. حالا این ساواکی‌ها میخواهند دوباره مرده را زنده کنند در حالی‌ که ما فقط می‌خواهیم استالین، لنین، کیانوری، و طبری را زنده کنیم. آن هم از آلمان سرمایه‌دار!

    زنده باد حزب توده، زنده باد خلخالی، به امید اینکه پوتین هم به راه استالین عزیز برگردد. درود بر پرچم سرخ داس و چکش. اما یواشکی که کسی‌ نفهمد، فقط من و تو و ترانه می‌دانیم.

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.