اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۹, سه‌شنبه

پیشنهاد اعلیحضرت برای تاسیس سایت شعبونترین

از انجا که تلاش طرفداران همایونی برای تسخیر  سایت های اشتراک لینک رِ دیدیم یک راه حل همایونی به ذهنمان رسید. فی الواقع چرا هواداران همایونی ما با انواع و اقسام ترفندها و ساخت آی دی های مکرر و لشکرکشی های مجازی  بیایند و یک سایتی که مخاطب خودش رِ دارد رِ تسخیر بکنند و هر روز در قسمت ورودی این سایت بنشینند  تا هر مطلب  مخالفی که لینک شد رِ سانسور بکنند  و آن سایت رِ به گند بکشند که صدای ملت دربیاید. خوب این چه کاریه؟ بیایید دست در دست هم دهید به مهر!  و یک سایت همایونی تاسیس بکنید و در آن استانداردهای شعبونی رِ در حد بالا به اجرا در بیاورید. اعلیحضرت لوگوی این سایت رِ به شما پیشنهاد میکند، لکن اجرای این ایده همایونی رِ به خود هواداران همایونی واگذار مینماید.






۴ نظر:

  1. اعلاحضرتا من شاقلی میرزا هستم :)

    پاسخحذف
  2. مطلب ر خيلي خوب بيان کرديد :)

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  4. shoma ya yek chapi hasti ya chapieh gardan dari

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.