اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۰ دی ۲۰, سه‌شنبه

سخن نخست اعلیحضرت

هر وقت که پیرمردهایی رِ که از آن دنیا میآیند رِ میبینم، متوجه میشویم که چقدر ما رِ دوست میدارند و عاشق ما هستند. همه شان میگویند اعلیحضرتا! نور رِ به قبرت بباره.

لکن به غیر از پیرمردها، کسی رِ به فکر ما نیست. وقتی فکر رِ کردیم، فهمیدیم گذشت زمان همه چیز رِ از حافظه مردم پاک یا کمرنگ کرده  فلذا به این فکر افتادیم که این وبلاگ رِ برای ارتباط با طرفداران همایونی  راه بیندازیم.

تلاش رِ خواهم نمود تا از این طریق با شما فسیل ها در تماس مستمر باشیم تا مملکت رِ  برگردانیم به دوران با شکوه خودمان.

۵ نظر:

  1. اعلی حضرتا ، خوش آمدید. چرا زودتر تشریف مبارک را نیاوردید؟ جان نثار سال هاست که منتظر قدوم مبارک قبله عالم هستم. ما در التزام رکاب هستیم و گوش جان به فرمان ملوکانه داریم . مصرع:
    چه فرمان یزدان ، چه فرمان شاه
    امر فرمایید تا خاک این ولایت منحوس ایران را به توبره بکشیم. گوشه چشمی بنمایید تا دهن این مردم ناپاک نمک نشناس را سرویس کنیم.
    قربان خاک پای جواهر آسای شما شوم.

    پاسخحذف
  2. احسنت به شما طرفداران همایونی.
    ما سی سال منتظر بودیم که رضای ما ایران رِ آزاد بکند لکن دیدیم که از رضا کاری رِ ساخته نیست فلذا خودمان راسا وارد عمل شدیم تا با کمک شما سربازان ارتش شاهنشاهی مملکت رِ نجات بدهیم.

    جاوید شاه پاینده ایران

    پاسخحذف
  3. از اینکه میبینیم اینطور آخوندها ملت و یعضی از افراد فرومایه عقده ای ریاکار دروغگو شارلاتان و بی لیاقت ر عذاب میدهند ناراحت میشوم و فکر میکنم ر که کاش اینها قدری حق شناسی و شرافت ر داشتند تا روزگارشان ر اینقدر سیاه و آینه فرزندانشان اینقدر ر تاریک نمی بود. ولی مشاورانی مثل راستین ر می گویند این بی لیاقت های کینه ای ها همین ر هم از سرشان زیاد هست .راستین می گوید اعلاحضرت این حرام زاده ها ر بجای فکر کردن به میارزه ر و اتحاد و همدلی ر هنوز هم دست از دلقک بازی ر و لودگی ر بر نمی دارند .مملکتشان ر در آستانه از هم پاشیدگی ر هست اما این ها علی ال خصوص این لینک گذار این صفحه ر چون در زمان شما احتیاج نبود ر که خواهر و مادرش ر برای یک لقمه نان به دبی ر و ترکیه و جاهای دیگر سفر کنندو دنیا را تا آخرش ببینند و همینطور چون از خودش ر هم در ساواک با باتوم از عقب پذیرایی نکردند ناراحت هست برای همین هم سوزشش در آنجا ر خیلی شدید هست و از کینه ورزی دست برنمی دارد

    پاسخحذف
  4. .
    الاحضرتا ، میخام ببینم اون پولایی که بردی ، اونجا بدردت میخورند و میتونه یه رشوه ایی بدی تا کمی در مجازاتت تخفیف بدن یا نه ؟!
    .

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.