اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

حتی اگر عکس رضای ما رِ پاره کردند شما به آنها حمله نکنید [فحاشی حضار]

این حادثه تلخی که واقع شده است و هواداران سلطنت طلب ما به مخالفان ما حمله و هتاکی کرده اند قلب ما رِ جریحه دار کرده است]فحاشی حضار[. من از همه هوادارانمان میخواهم که اردوکشی خیابانی و زورآزمایی مجازی رِ متوقف کنند و به صورت دسته جمعی به یک لینک، مطلب یا نویسنده حمله نکنند. لکن من میدانم که این کارها رِ دشمنان ما برای تخریب ما انجام میدهند. دشمن میخواهد ما رِ خراب کند]فحاشی حضار[. اینهایی که میگویند همه سلطنت طلبان فحاش هستند، یا رژیم اینها رِ اجیر کرده یا دشمن قسم خورده ما هستند. وگرنه یکی دو نفر از سلطنت طلبان فحش نمیدهند و این که بگویند همه سلطنت طلبان فحش میدهند توطئه دشمن است و مثلن سلطنت طلب سر کوچه ما فحش نمیدهد. 


ما مخالف سانسور هستیم، لکن مطالبی رِ که بر علیه ما در مجلات و سایتهای مختلف می نویسند باید ممنوع کرد. ولی باید آبروداری هم کرد. اگر به یک مطلبی حمله میکنید همه با هم حمله نکنید تا معلوم نشود که گروهی این کار رِ انجام میدهید. فلذا برای حفظ آّبرو به صورت نمادین اعلام میکنم که در مقابل نقض آزادی بیان، به هیچ عنوان کوتاه نخواهم آمد.

 

فلذا لینک نامه ای رِ که به دست هواداران همایونی ما حذف شده بود رِ در اینجا قرار میدهم.

نامه سرگشاده ی شاهزاده ی قجر به شاهزاده رضا پهلوی

 

 

شاهنوشت: مرقومه مذکوره رِ ما پس از دریافت پاره نمودیم تا مشت محکمی رِ بر دهان یاوه گویان ضد سلطنت و خائنین به میهن زده باشیم.  

۲ نظر:

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.