اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۰ بهمن ۲۲, شنبه

ما و آخوندها ارتباط خوبی رِ داشتیم لکن آخوندها اعلیحضرت رِ دور زدند

ما و آخوندها ارتباط خوبی رِ داشتنیم. روی کمک آخوندها برای اداره حکومت حساب کرده بودیم.  از خزانه مملکت، به کشورهای مسلمان کمک میکردیم. آخوندها رِ در مراسم ها و جشن ها تحویل میگرفتیم و  آنها هم ما رِ تحویل میگرفتند . لکن نهایتن  آخوندها ما رِ دور زدند.




متن سخنرانی سید حسن امامی در جشن تولد مرحوم پدر:

شاهنشاها- علیا حضرتا

ملت ایران نوروز را با نام خداوند آغاز میکنند.

سرزمین پاک ایران همیشه به نور خداپرستی روشن بوده است. این سرزمین به نور لایزال نبی اکرم و ائمه اطهار(ع) روشن است. هفت سین ایرانی و سفره نوروز ملت ایران همواره به قرآن کریم منور بوده و خواهد بود.

نام رضا برای ملت ایران نامی است مقدس که قلب هر ایرانی را روشن میکند. ایران سرزمین پاک رضوی است. قلب شاهنشاه ایران و قلب خاندان جلیل سلطنت با قلب ملت ایران همیشه و همه جا به مهر شاه خراسان روشن می باشد. شاهنشاهان بزرگ پهلوی نام رضا را دارند: رضاشاه کبیر، اعلیحضرت محمدرضاشاه پهلوی، والاحضرت رضا ولیعهد جوانبخت ایران. از خداوند بزرگ مسالت دارم که این نام مقدس را در ایران پایدار و روشن بدارد. این نام مقدس بهترین وسیله برای توفیق و بقا دودمان پهلوی در ظل توجه و تایید خاص حضرت ثامن الائمه(ع) است.

ایران در دوران شاهنشاهی پهلوی به درجه ای از توانایی و پیشرفت رسید که امروز یکی از تواناترین کشورهای اسلام است. امروز کشورهای اسلامی به قدرت ایران امید بسته اند. شاهنشاه ایران دست یاری و مددکاری به سوی کشورهای اسلامی گشوده است. کشورهای اسلامی در آسیا و آفریقا از کمک های بی دریغ ایران بهرهمند شده  و خواهند شد. شاهنشاه اسلامپناه موجب شد میلیونها مسلمان در کشورهای اسلامی با تکیه کمک مادی ایران برای بهبود زندگی خود کوشش کنند و این حکم قرآن مجید است که برادر مسلمان به کمک برادر مسلمان بشتابد تا خداوند مسلمانان را یاری رساند.

از خداوند بزرگ مسالت دارم که وجود مبارک شاهنشاه را برای خدمت به اسلام پایدار و در امان نگه دارد. کمک به گروههای محروم جامعه و استقرار عدل و مبارزه با ستم و تبعیض شعار شاهنشاه آریامهر بوده است. شاهنشاه آریامهر با نقلاب شاه و ملت که متکی به تعالیم عالیه اسلامی می باشد آرزوی سردودمان پهلوی و آرزوی پهلوی دوم را تحقق بخشیده اند. فرمان دانش رایگان و بهداشت رایگان یعنی ترویج علم و ترویج سلامتی و تندرستی امر صریح شارع مقدس اسلام است. شارع مقدس اسلام همیشه مسلمانان را تندرست و دلهایشان را روشن خواسته است. شاهنشاه آریامهر همواره ایمان عمیق و قلبی خود را به مقدسات مذهبی نشان داده اند و به طوریکه خود نوشته اند احساس رسالتی دارند که از جانب اولیای دین در راه خدمت به کشورشان و بقای عالم اسلام به معظم الله محول شده است. در پناه قرآن مجید و در پناه توجه و تایید حضرت خاتم النبیین محمدبن عبدالله(ص) ] صلوات حضار[ و در پناه ائمه اطهار (ع) برای اعلیحضرت همایون محمدرضا پهلوی شاهنشاه آریامهر، علیاحضرت فرح پهلوی کدبانوی ایران و والاحضرت همایون رضا پهلوی و ولیعهد آرزوی دوام و بهترین نوروز و بهترین سال را دارم و ما ملت مسلمان ایران همچنان در زیر پرچم شاهنشاه ایران که تحت حمایت قرآن مجید و ولیعصر(عج) آسوده و مرفه و نیرومند زندگی کنیم.

۹ نظر:

  1. جمع کنین این مسخره بازی ها رو

    پاسخحذف
  2. ربطی به فحش دادن نداره عزیز من ،تو شرایط حاضر نمایش همچین چیزهایی کاملا بی معنی هست .
    اونا اونطرف به شماها فحش میدن ،شما اینور اونا رو کوچیک میکنین
    این چیزیه که ما الان نیاز داریم ؟

    پاسخحذف
  3. چه قدر تو بامزه هستي
    چشم نخوري يک دفعه

    پاسخحذف
  4. الاغ اگر به همین آخوندها رو نمیداد شماها خودتون رو میکشتید که آی ازادی مذهب نیست

    پاسخحذف
  5. کس کشی هستی دومی نداری

    پاسخحذف
  6. نویسنده این مطلب سزاوار این هست که دهنشون باز کنه، تا ملتی که گوه خوردند و در انقلاب ننگین ۵۷ شریک بودند، هضم شده همون گوه رو تو دهانش برینند. اگه یکی‌ مادرش اون رو نزاییده باشه و ریده باشه امثال توی حرومزاده مادر روسپی هستند،، جاکش ولده زنای ابنه ای، وجود داری با شناسه واقع‌ای این مزخرفت رو بنویس تا همین نسل سوخته ای‌ها که باید تاوان گوه خوری نسل قدیم رو بپردازند، ادبت کنند. موی گندیده سّگ دربار پهلوی شرف داشت به ناب‌ترین آخوند اسلامی با مزدوران این نظام سفاک. الفاظی رو هم که استفاده کردم خواهشأ نزار به حساب فحاشی،، اینها تعریف و تمجیدی بود از صفات برتر شما. در ضمن من نه واسم فرقی‌ میکنه ایران جمهوری باشه و یا پادشاهی.. فقط می‌خوام ایران رو ایران پرست واقعی‌ اداره کنه و نه امثال حرومزاده‌های حکومتی امروز و همکاران جانی سابق این حکومت.. گرفتی‌؟!!

    پاسخحذف
  7. توده اي و کمونيست عزيز،خوشبختم بگم ديگه گذشت اون زماني که مردم رو گول مي زدين..مردم پشت شما ميگن"اين کسکشا اگه نبودن آخوندا کاره اي نبودن"..در تمام کشورها حذب کمونيست حداقل يه خدمتي کرده ولي تو ايران فقط خيانت کرده..اميدوارم ديگه تو ايران کسي گول شما رو نخوره و همينطوره

    پاسخحذف
  8. دقیقا معلومه سرت تو کدوم آخوره و از کجا ساندیس کوفت میکنی . اگه دوزار سیاست حالیت بود ، اگه واقعا معنی رهبر بودن رو میدونستی دیگه این اراجیف رو نمی نوشتی . البته میگم رهبر با رهبر عن قلاب عسلامی لکن اشتباه نگیری . ا سد علی خداست .
    جاوید خاندان ایران دوست و ایران ساز پهلوی . مرگ بر خائنین به شاهنشاه و میهنمان ایران

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.