اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

اعلیحضرت و الگوی زیست هوشمند


با مرحوم پدر از بازار ماهی فروشان رد میشدیم که مشاهده نمودیم  در میانه میدان، مردی درشت هیکل  بساط ماهی فروشی اش رِ پهن کرده  و ایستاده بر یک صندلی  با صدای بلند به طریقی که حنجره اش عنقریب پاره شود داد میزند: ماهی سفید کیلو 8 زار، ماهی کفال کیلو 3 زار، اردک ماهی کیلو 2 شاهی و ....

 در بغل دست این بساط،  مرد ماهی فروش دیگری ایستاده بود و بعد از هر عربده آن مرد درشت هیکل، بدون اینکه به خودش فشار رِ بیاورد میگفت: همینایی رِ که این گفت، ما هم داریم.

از زرنگی آن مرد خوشمان آمد. اولن بدون اینکه زحمت زیادی رِ بکشد کار خودش رِ انجام میدهد دومن اگر ماهیها خوب از کار در آمدند خوب آن مرد زبل هم بوده و سهمی رِ داشته و سومن و از همه مهمتراگر ماهیها بد  از کار در آمدند میتواند پای خود رِ آرام کنار بکشد. فلذا تصمیم گرفتیم خودمان و فرزندانمان این الگوی زیست هوشمند رِ مورد استفاده قرار دهیم. 



۱ نظر:

  1. اي بابا...شما خوبين..مردم خر هستن و فقط شما مي فهمين...بلاخره تهش دوران شاه..آخوندبا همراهي توده اي...دوران ملي مذهبي...همه و همه رو مردم ديدن.ببينيد پشت کي ميگن خدابيامرز..به کي ميگن ديوس و به کيا ميگن "اون کسکشا اگه نبودن آخوندا انقلاب کن نبودن"..شما فعلا بريد زناتونو که اشتراکي کردين پس بگيرين تا بعد..ما مردم هم خريم(مثلا)

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.