اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

پیام تبریک رضا پهلوی به اصغر فرهادی بعد از اعلام جوایز اسکار

سلام بر اصغر فرهادی که با خلق یک جدایی، جهان را دگر بار با فرهنگ و هنر ایران پیوند داد. سلام بر همه هنرمندان افتخارآفرین، در بند و غم دیده سرزمینم که در گرد و غبار سیاست های هنرستیز حکومت اسلامی با خلاقیت های چشمگیرخود، نام ایران و ایرانی را در جهان پرآوازه و سربلند کرده اند. لحظه درخشش طلایی تندیس اسکار در دست های فرهادی، لحظه بازگرداندن غرور شکسته ایران و ایرانیان بود. سپاس بیکران از همه بازیگران و دست اندرکاران فیلم «جدایی نادر از سیمین» که با دریافت اولین تندیس طلایی اسکار، امید و افتخار را برای ما ملت ایران به ارمغان آوردند


خداوند نگهدار ایران باد

رضا پهلوی



۳ نظر:

  1. بشکنه دستی که بخواد قلم همایونی رِ بشکنه!

    پاسخحذف
  2. از وقتی که با اکانت همایونی در بالاترین آشنا شدم این تنها پست همایونی است که بهش رآی ندادم چون تنها نقل قول«طرف» بود و دلم نمیخواد به پیامش رآی بدم.

    پاسخحذف
  3. فی الواقع پیام رضای ما خیلی مهم نیست. شما به تیتر توجه رِ بکنید. ضمنن نگاهی رِ به این لینک بیندازید:

    https://balatarin.com/permlink/2012/2/27/2941593

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.