اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۲۵, جمعه

اعلیحضرت خطاب به رضا پهلوی: اگر شکل حکومت مهم نیست، پس فدرالیسم چی ِ حکومته؟

ما وقتی  دیدیم که رضا در مقابل انتقادهای جمهوریخواهان، جرات نمیکند از نظام پادشاهی و تاج و تخت و سلطنتش دفاع بکند و میگوید که شکل حکومت و اینکه پادشاهی باید یا جمهوری برایش مهم نیست بلکه محتوایش مهم است که سکولار باشد خیلی عصبانی شدیم. ناسلامتی رضا قرار است حافظ تاج و تخت ما باشد و از سلطنت خاندان پهلوی دفاع بکند لکن وقتی فکر کردیم، پیش خودمان گفتیم که اشکال ندارد حتمن میخواهد مخالفینش رِ بپیجاند و دست به سر بکند فلذا قضیه رِ رسانه ای نکردیم.

اما وقتی فهمیدیم که رضا از قضیه فدرالیسم دفاع کرده، خونمان به جوش آمد و از فرط عصبانیت سبیلمان شروع به چرخیدن کرد. فی الواقع اگر شکل حکومت مهم نیست، پس چرا رضا ایده فدرالیزم رِ مطرح کرده است؟ اگر میخواست راجع به شکل حکومت صحبت بکند اول تکلیف سلطنت و تاج و تخت رِ مشخص میکرد.

آآآآآآآه ای خدای من.  مملکتی رِ که با هزار زحمت  ما از پدرمان رضاشاه تحویل گرفتیم رِ رضا دارد به باد میدهد.  فلذا از یکی از رعایا میخواهیم که مقالات و مصاحبه های مشاور اعظم ما،  داریوش همایونِ، رِ به دست رضا برساند تا رضا زیادی جوگیر نشود و مملکت ما رِ به باد ندهد. همانطور که مشاور اعظم ما همایون گفته است:  فدرالیسم در ایران، مقدمۀ تجزیه است. متأسفانه شاهزاده ما را با معمایی روبرو کرده که در این جلسه البته حل نخواهد شد ولی ادامه دارد و بدتر خواهد شد. شاهزاده در موضوع فدرالیسم سخنگوی این سازمان ‌های ملت ‌ساز شده است. نمی‌گوید ملیت، نمی‌گوید شش ملت، نمی‌گوید تجزیهء ایران. ولی وقتی قدم اول را با آنها بر می‌دارد، آخرش همان است. شاهزاده یک استراتژی در پیش گرفته که هم ما را ساکت نگهدارد هم آنها را جلب کند و این عملی نیست. ما با آنها دو قطب هستیم.

فی الواقع فدرالیسم نواختن سُرنا از سر گشادش است. ما قرار بود پادشاه مشروطه رِ به عنوان نماد یک ملت به ملت قالب بکنیم و این رِ به عنوان یک راهکار برای جلوگیری از تجزیه ایران به خورد ملت بدهیم لکن آیا رضا به این موضوع فکر نکرده که وقتی مملکت چند پارچه بشود دیگر چه نیازی به پادشاه و سلطنت است؟ ما نمیدانیم این چیزهای ساده رِ چرا مادمازل ژوئل فوبه  به رضا یاد نداده است؟ 

۱۶ نظر:

  1. اتفاقا در همین یک مورد فقط ایشان حرف حسابی زده. فدرالیسم خوب است . برای مملکتی مثل ایران. یعنی اگر قرار است تجزیه بشود ، بگذار بشود و کار به خون و خون ریزی نکشد. بازم بگم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در همین پست ما دو تا لینک داده ایم به مطالب داریوش همایون. باز شود دیده شود بلکه پسندیده شود.

      حذف
  2. حزب الهی‌ها و سبز الهی‌ها بد جوری افتادن به ترور شخصیت رضا پهلوی.

    پاسخحذف
  3. آرش خان. از شما بعید است این حرف ها و انگ ها. فی الواقع از شما توقع بیشتری رِ داشتیم.

    پاسخحذف
  4. کی ر خر تو کون تو و زنت و ننه ات که تو دلقک عوضی را پس انداخت

    پاسخحذف
  5. کی ر دکتر سعید سکویی تو دهن دختر بنیصدر و مریم رجوی

    پاسخحذف
  6. کی ر اعلیحضرت رضاپهلوی و سایر تجزیه طلبان تو دهن کس زن تو دیوث عوضی. و بنده ی ارادت دارم که برینم به دهن زشت و بدبوی تو که دندونای زرد و پوسیده ات حتا قابل ان من نیستند. و موهای سرت که ریخته توی مستراح و کچل شده ای و عقده ای چاره ای نداری که از کلاگیس استفاده کنی. پس همزمان ریدم به کلاگیس خودت و برادر کچلت. کی ر پرویز ثابتی هم به کس چروک و بدبوی همشیره گرامی تان.

    پاسخحذف
  7. خوشم اومدخوب انصارشاه الله روقهوه ای میکنید:)))
    ماهیت این اشخاص کثیف روبایدروکردونبایدگذاشت ازرضاپهلوی بت بسازن بعدازگذشتن ازجمهوری نکبت اسلامی تنهاالاغ است که خواستن بازگشت سلطنت است....

    پاسخحذف
  8. kir dahan fars va reza pahlavi..yasha Azerbaijan

    پاسخحذف
  9. مادر جنده از این مذهب کیریت که ایران را ۱۴۰۰ سال به گوه کشیده بنویس.

    پاسخحذف
  10. ریدم تو حلق خامنه‌ای
    ریدم تو حلق خامنه‌ای
    ریدم تو حلق خامنه‌ای
    ریدم تو حلق خامنه‌ای
    ریدم تو حلق خامنه‌ای
    ریدم تو حلق خامنه‌ای

    پاسخحذف
  11. http://balatarin.com/permlink/2012/4/14/2994723
    شعور شاه الله رو ببین :))

    پاسخحذف
  12. کیر به کس مادر خامنه ای و تموم جمهوری اسلامی چی ها و جمهوری اسلامی دوستا و طرفدارای کسکش و غیره و ذلکشون . کیرم به دهن مادر مهدی کون در هوای فرو رفته در چاه جمکران بزرگترین فاضلاب ان نشان خاورمیانه

    پاسخحذف
  13. چه جالبه ايراني بافرهنگ از YouTube بگير تا weblog هاي ساده وقتي كامنت ميذاره يه سري فحش مينويسه كه لايق خودش. بعد ادعاي فرهنگ هم داره...زهي خيال باطل

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.