اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱, جمعه

وقتی فیل اعلیحضرت اسپانیا یاد هندوستان میکند


با خبر شدیم که خوان کارلوس پادشاه اسپانیا که ریس افتخاری نهاد بین المللی حمایت از حیات وحش است فیلش یاد هندوستان کرده و همسر مکرمه ، خانم صوفیا رِ پیجانده و به صورت مخفیانه  به شکار فیل! رفته بوده ولی از بخت بد دجار حادثه  و  از ناحیه لگن خاصره مصدوم شده و خلاصه گندش در آمده و سر و صدای زیادی در اسپانیا ایجاد شده است. فلذا مراتب اظهار تاسف خاندان سلطنتی ایران رِ به خاندان سلطنتی اسپانیا اعلام نموده و عرض میداریم:

1- ما علت این حادثه رِ بی اعتقادی خوان کارلوس به حضرت ابرفضل  میدانیم. ما خودمان در کتاب ماموریت برای وطنم در یکی خاطراتمان  نوشته ایم که " در اثناء تابستان موقعی که عازم یک محل زیارتی در کوهستان به نام «امامزاده داود» بودم، از فراز اسب به روی تخته سنگی افتادم و از حال رفتم. همراهانم تصور کردند که من مرده ام، اما من حتی خراشی برنداشته بودم. و این البته علتی نداشت جز آنکه موقع افتادن از اسب مشاهده کردم که یکی از قدیسین ما به نام «عباس» مرا گرفت و بر زمین نهاد." قلذا برای اینکه دفعه بعد از این اتفاقات برای خوان کارلوس نیفتد پیشنهاد میکنیم به دستان حضرت ابرفضل توسل بکند.

2- امان از فضولی ملت اسپانیا! بعد از این حادثه به جای همدردی با خوان کارلوس شروع کرده اند به فضولی در امور شخصی پادشاه اسپانیا و میگویند وقتی اوضاع افتصادی اسپانیا اینقدر خراب است و آمار 23 درصدی بیکاری در کشور داریم، چرا پادشاه به سفر پر خرج شکار فیل رفته است و اصلن چرا باید پادشاه داشته باشیم؟ واقعن اسپانیا مردم ناسپاسی دارد و قدر پادشاه خوبشان رِ نمیدانند. لکن ما در ایران گونه ای نادر از مردم  به نام شاه الله رِ داریم که معتقدند از پادشاه که هیچی، از شاهزاده هم نباید سوالی پرسید و در امور مالی خانوادگی اش و ارث و میراث پدری اش نباید پرس و جو کرد. 

3- واقعن خیلی زشته که آدمی مثل خوان کارلوس که تازه ریس افتخاری نهاد بین المللی حمایت از حیات وحش  هم است  به فکر محیط زیست نباشد و برود به شکار فیل.  ما توصیه میکنیم که خوان کارلوس از رضای ما یاد بگیرد. رضا در خاطراتش مینویسد: پرواز بر فراز دریاچه رضاییه، جزایر کوچک و بزرگ، طبیعت و گوناگونی این زیستگاه با وجود فلامينگوها، پليکان ها، اردک ها، غازها و ... غیر قابل توصیف است. از همان سن (سیزده سالگی) بسیار به مسائل زیست محیطی علاقمند بودم هرچند که این مبحث آن روزها مد نبود ولی در همان سن به معضلات اکوسیستم با توجه به گوناگونی اقلیمی ایران فکرمی کردم. 

4- آخه فیل هم شکار کردن داره؟ اگر خوان کارلوس میخواست شکار بکنه باید مثل ما  به شکار ببر و شیر و پلینگ میرفت. همانطور که در عکس اول  میبینید اعلیحضرت با فیگور زبل خانی به شکار رفته است و در عکس دوم، اعلیحضرت یک ببر هندوستان رِ شکار کرده است  لکن نمیدانیم در این عکس این همه آدم جمع شده اند که چه غلطی بکنند؟ عکس اعلیحضرت رِ خراب کرده اند و  اینگونه به نظر میرسد که اینها همه کمک کرده اند تا اعلیحضرت یک ببر بدبخت رِ شکار بکند.  ضمنن ما نمیدانیم رضا که در سیزده سالگی به حفظ اکوسیستم علاقه داشته، استعدادش به کی رفته؟ فی الواقع پسر کو ندارد نشان از پدر ....








۱۸ نظر:

  1. کس کش برو از تخم خامنه ای بخور

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اقای محترم لابد جواب منطقی شما همیشه فحش است؟

      حذف
  2. .
    باز هم شاه اللهی ها با شنل و ماسک زورو به فحاشی پرداختند !
    .

    پاسخحذف
  3. بادرود اشتباه های نوشتاری: ابرفضل ( اباالفضل ) و اصلن ( اصلا ) واقعن ( واقعا ) و ضمنن ( ضمنا) و هرکدام را چند بار در این متن کوتاهاشتباه نوشته اید
    پیشنهاد : ابتدا بیاموز و سپس بنویس، برای نقد نویسی آگاهی لازم است ، بدان و آگاه باش که کار هر بز نیست خرمن کوفتن.....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای قزاق(kazakh) کسخل لوووووول

      حذف
    2. اين نوشته اينقدرباحال بودكه ساواكي هاروهم به گريه انداخته:))))

      حذف
  4. دمت گرم ، خوب نوشتی. به کوری چشم این شاه دوست های مادرقحبه.

    پاسخحذف
  5. ویروس ادبیات و فرهنگ احمدی نژادی در همه جا ساری و جاری است و البته بیش از این هم انتظاری نیست ،مگر نه اینکه از کوزه همان برون طراود ، که دراوست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سگ احمدي نژادبه شاه پرستان فحاش شرف داره بروبميرابله...

      حذف
  6. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کامنت شما به دلیل احتمال ایجاد خطر امنیتی برای بازدید کنندگان وبلاگ، حذف شد.

      حذف
  7. دستت دردنكنه اينقدخوب نوشتي وخنده داركه بازپهلوي پرستان دهان كثيفشون روبازوشروع به فحاشي كردند...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوشحالیم که مطالب اعلیحضرت سبب خوشحالی دوستداران و خشم دشمنان میشود.

      حذف
  8. mardome iran ye dafe in shaho donbalchehaho biroon endakhtan wa dige be iran rah nemidan.man ino dark mikonam ke kasi jomhooriye eslamio doos nadashte bashe.wali ino dark nemikonam ke chejoori baziya saltanat ro doos daran.yebare dige mese awale enghelab migim marg bar nezame saltanati

    پاسخحذف
  9. علیشاه استمرار حکومت ممدرضاشاه هر دو یکی هستند.

    پاسخحذف
  10. من از دیروز چند تاکتیک جنگ روانی را روی گمنامیان اعمال کردم تا بالاخره خودش ناخواسته اعتراف کرد به کامنتش توجه کنید:

    (یاشار دوست مجازی من است، مدت ها است در کمپین با او در ارتباطم، خودش محل زندگیش را به من گفته است)
    دقت کنید که این حرومزاده با یاشار طرح دوستی ریخته و از سادگی او کمال استفاده را برده است.
    اگر به فکر امنیت خود هستید از این وبلاگ بازدید نکنید
    چند مدرک دیگر که گمنامیان فوری پاک کرد ولی قبلا فریز کرده بودم :
    www.freezepage.com/1340725179WIUZAQTRIS

    www.freezepage.com/1340609397CKNWEETOZY

    پاسخحذف
  11. خوشحالم که دشمنان جمهوری اسلامی رو اینقدر بانزاکت میبینم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.