اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۱۷, پنجشنبه

اعتراض اعلیحضرت به مادر زندانی سیاسی، قاسم شعله سعدی: لقب اعلیحضرت سرقفلی دارد


نامه شما  خطاب به علی خامنه ای رِ دیدیم. بنا به دلایل زیر از خواندن این نامه دلمان به درد آمد:

1-    با این که ما خودمان اندِ ظلم و جنایت بودیم لکن فکر نمیکردیم کسی بلند شود و روی دست ما بزند و از این بابت واقعن دلمان به درد آمد.
2-    دیدیم که در نامه تان علی خامنه ای  رِ اعلیحضرت همایونی خطاب کرده اید. یعنی بعد از این همه ظلم و جنایت، ایشان اعلیحضرت باشند و ما هم اعلیحضرت باشیم؟  انصافتان کجا رفته؟ فی الواقع ایشان از ما خیلی اعلیحضرت تر هستند.



3-    ما 27 سال اعلیحضرت مملکت بودیم و علی خامنه ای، 23 سال.  لکن میبینید که  استعداد ایشان در اعلیحضرت شدن از ما بیشتر بوده و چند سال رِ جهشی کار کرده است. فلذا با اعلیحضرت نامیدن علی خامنه ای در حق وی ظلم کرده اید و استعداد و توانایی اش را زیر سوال برده اید. 
4-    لقب اعلیحضرت سرقفلی دارد. اینطور نباشد که هر کس از راه رسید و ظلم و جنایتی انجام داد لقب همایونی ما رِ برایش استفاده بکنید. بروید  و برای علی خامنه ای یک لقب دیگر پیدا کنید و ما رِ در گور نلرزانید.

خداوند نگهدار ایران برای تاج و تخت رضای ما باشد
دبیرخانه اعلیحضرت همایونی محمدرضا شاه پهلوی

۸ نظر:

  1. لیاقت شما کس کشا همون علی گدا ست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا شغل خودت و زن ت را به دیگران نسبت می دهی؟

      حذف
  2. اعليحرذت نگران فحش هاي رعايانباشيداينهاگرسنه مانده اند،كمي نان خشك اگه دم دست داريدبريزجلويشان:))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دونت ووری. ما خودمان قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند و پاچه بقیه ملت رِ نگیرند.

      حذف
  3. نوشتجاتي از اين دست نشان از فرهنگ لاتي نظام دارد و حقا كه شما لياقت اين نظام را هم نداريد. اگر دستتان برسد پوست هر مخالفي را مي كنيد.
    واي بر ايران كه چنين فرزنداني دارد.
    از ماست كه بر ماست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اعلیحضرت به شما فرهیختگان گرامی افتخار میکند

      http://www.youtube.com/watch?v=-vFCso3mURM

      حذف
  4. اعلیحرزت شدی اره تو کون طرفدارات ها :)))) green.man

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس بی دلیل نیست که طرفداران ما از ما خوششان آمده

      حذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.