اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۹, شنبه

اعلیحضرت و روشنفکری دینی

ما همیشه ناراحت بودیم که چرا وقتی ما هستیم ملت ما رِ ول میکنند و میروند  پای منبر علی شریعی مینشینند. مگر ما چه چیزی رِ از علی شریعتی کم داشتیم؟ ما همیشه معتقد بودیم اسلام ، اسلام روز اول است. این دستجات مذهبی  و روزهای عزادارای است که اسلام رِ و مملکت رِ  زنده نگه داشته است. فی الواقع دست  حضرت ابرفضل همیشه پشت  شاهنشاه ایران بوده است. 

فلذا ما در یک سخنرانی پرشور (حتی پرشورتر از علی شریعتی) اعلام نمودیم: 
مگر اغلب و اکثریت دستجات مذهبی که در روزهای عزاداری در این شهر راه می افتند مگر از شما تشکیل نمی شود؟ اسلام همانطوری که گفتم، اسلام روز اول است و این کاری که ما میکنیم و این مواد انقلاب ایران (انقلاب سفید) تماما استوار بر همان اصول است. مذهب اسلامی که پیغمبر آورد نه آن چیزی که به آن اضافه کرده اند و از آن برای خود و استفاده خود دکان ساخته اند.


۱۰ نظر:

  1. متاسفم براتون که بازی رو به یه مشت آدمی که از دین دکان ساخته بودند باختین. اگر این آدما جدی تر و با عقبده تر بودن چی کار میکردی؟
    یعنی با اطلاع از تاریخ و پیشینه 600 ساله ی ایران در مورد مذهب، چه کاری رو به عنوان اولویت اول فرهنگی قرار دادین که این دکان و دستک به قول خودتون جمع بشه؟ هیچی. سازش کردید؟
    خودمونیم ها،پس شما هم دکان باز کرده بودید...

    پاسخحذف
  2. تخم سگ تو از تخم های اعلیحضرت هم نمی تونی بخوری اسم خودتو گذاشتی اعلیحضرت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. معلومه سلطنت طلبي كه فحاشي ميكني!!!هيچ عددي نيستيدچون رسواشديدهمتون

      حذف
    2. تو دیگه از کیر این یارو بالا نرو بچه کونی

      حذف
  3. بس بسیار خوشمان آمد این شاه پرستان هی ادعا می کنند که اسلام ایران رو خراب کرده طفلکی ها خبر ندارند اعلیحضرت خودشون همیشه در حال لیسیدن کیر اسلام بوده

    پاسخحذف
  4. درودبرابرفرز وحرذت عباس كه هيچوقت اعليحضرت راتنهانگذاشته وهميشه ياروياورايشان بودند:)))

    پاسخحذف
  5. جیگرتو برم mr.pahlavi که من فقط کشته مرده کامنت های همایونی ت تو بالاترین هستم. الحق که خوب میزنی تو دهن این جماعت عاشق کفن دزد اولی و بیخبر از تاریخ معاصر این کشور

    پاسخحذف
  6. daneshmandan
    tahghgh kardan
    اعلیحضرتhar kas be
    tohin konad
    madarsh jende
    va khodash koni
    ast
    va khaharash
    dar khane efaf kar mikonad
    va pedarash koskesi
    akhonda ramikonad

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.