اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

پوزش خبرنگار نیویورکر از طرفداران شاهزاده به خاطر ادعای ارتباط رضا پهلوی با پرویز ثابتی

کانیل بروک، خبرنگار نیویورکر که پیش از این در سال 2006 در مقاله ای مدعی شده بود که پرویز ثابتی در نقش مشاور رضا پهلوی فعالیت می کند، در یادداشت جدیدی که منتشر کرد این مطالب را زیر سوال برد.

وی در این یادداشت می نویسد: مطالب مقاله قبلی درباره ارتباط ثابتی و رضا پهلوی را بر اساس ادعای نیک آهنگ کوثر که یک روزنامه نگار مشهور در ایران است نوشته بودم. ولی بعد از بحث هایی که دوباره درباره این ارتباط مطرح شد، وقتی با نیک آهنگ کوثر برای تایید دوباره آن مطالب تماس گرفتم متوجه شدم که نیک آهنگ کوثر آن مطالب را بر اساس حرف هایی که از یکی از دوستانش شنیده بود به من گفته بود. در واقع من توقع داشتم که نیک آهنگ  کوثر بر اساس اصول حرفه ای خبرنگاری  این اخبار را به من اطلاع داده باشد و متاسفانه همین برداشت اشتباه من باعث این اشتباه شد.   به این ترتیب، هم اطلاعات من نادرست بوده و هم نتیجه‌گیری‌ام. شاهزاده رضا پهلوی هیچ ارتباطی را با پرویز ثابتی نداشته و اگر این مطلب ۶ سال پیش باعث بروز سو تفاهمی شده، با تصحیح آن عذرخواهی می‌کنم .



بعد از تحریر: کانی بروک برای شما آرزوی سیزده به در خوبی رِ کرد.

۴ نظر:

  1. شما اند خریت هستید.

    پاسخحذف
  2. پاسخ‌ها
    1. فی الواقع ما خودمان هم تعجب کرده بودیم که کنی بروک، نیک آهنگ رِ از کجا میشناسد. پس دروغ 13 بود؟

      حذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.