اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۵, جمعه

تکذیب مصاحبه مغرضانه سایت خودنویس با رضا پهلوی درباره ارتباط با پرویز ثابتی

سایت خودنویس که قراربود سخنگوی اعلیحضرت رضاشاه دوم باشد در یک مصاحبه مغرضانه با شاهزاده رضا پهلوی، مطالبی را از قول رضا پهلوی به رضا پهلوی منتسب کرد  و از قول رضا پهلوی نوشت: یک بار در جلسه‌ای ثابتی را دیده بودم، و دو بار هم در اوائل جنگ اطلاعاتی از سوی ایشان داده شده بود.
 


لکن طبق تحقیقات اعلیحضرت مشخص شد در آن جلسه ای که شاهزاده میگوید، شاهزاده و پرویز ثابتی پشتشان به هم بوده و اصلن همدیگر را ندیده اند و راجع به هیچ موضوعی صحبت نکرده اند.  آن دو مورد اطلاعات هم اصلن به درد نمیخوردند و اطلاعات سوخته بودند که خود ما خبر داشتیم. رضای ما هم نمیخواست آن اطلاعات را بگیرد ولی چون ثابتی  خیلی اصرار کرد، رضای ما برای اینکه دل ثابتی نشکند، اطلاعات را از ایشان دریافت کرد ولی هیچ استفاده ای نکرد.

فلذا قاطعانه هر نوع ارتباط رضا و پرویز ثابتی در گذشته و آینده را تکذیب میکنیم.


۲ نظر:

  1. جنده کونی وایستا ببین لینکت رو چطوری تو بالاترین جنده میکنیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عووووووووووووووووووووووف ادبیات همایونی :))

      حذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.