اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۳, چهارشنبه

رضا پهلوی خطاب به مردم: دو راه بیشتر ندارید؛ یا با اونا یا با ما!

بالاخره رضا بعد از مدتها یک حرفی زد که ما هم خوشمان آمد. فی الواقع این نشان میدهد که رضا هم استعدادش رِ داشته لکن رو نمیکرده است. رضا خطاب به مردم می گوید:   دو راه بیشتر نیست یا ادامه  همین حکومت یا آنچه ما پیشنهاد میکنیم.




فی الواقع با این حرف های رضا، یاد حرف های خودمان درباره حزب مترقی رستاخیز در کتاب پاسخ به تاریخ افتادیم. آنجا هم ما گفتیم: ما معتقد هستیم همه مردم ایران باید برای رسیدن به هدفهای ملی که سعادت و آسایش فرد فرد ما را تامین خواهد کرد متحد باشند و در یک جهت حرکت کنند، همه کوششها باید در راه پیشرفت کشور باشد. نه خنثی کردن تلاشهای یکدیگر. فلذا در یک سخنرانی پرشور اعلام کردیم که ملت دو راه بیشتر ندارند: « هر کسی باید جزو این حزب بشود و تکلیف خود را روشن بکند. اگر نشد از ایران بیرون رود. اگر نخواستند بیرون بروند؛ جایشان در زندان است. »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.