اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۹, جمعه

استمداد همایونی از رعایا جهت یافتن حلقه های مفقوده شجره نامه خاندان همایونی پهلوی

همانطور که همه رعایا میدانند اعلیحضرت کورش رضا پهلوی فرزند اعلیحضرت محمدرضا پهلوی  و نوه رضا پهلوی بزرگ آریامهر، از سلاله کورش کبیر  هستند. این رِ فعلن از اعلیحضرت  قبول بکنید تا ما برویم ببینیم  چه خاکی میتوانیم بر سرمان بریزیم و  چگونه حلقه های مفقوده شجره نامه همایونی رِ  تکمیل بکنیم.

فی الواقع پیش خودمان باشد، شجره نامه اعلیحضرتِ آینده  مملکت تا دو نسل بیشتر مشخص نیست لکن ما میبینیم که حتی شجره نامه رعایای ما هم وضعیت مشخص تری نسبت به شاهنشاهِ آینده مملکت دارند و  این یک فاجعه ملی است.



 ما نمیدانیم مسولان اداره ثبت اسناد در آن چند سالی که پول مفت از خزانه همایونی میگرفتند پس چه غلطی میکردند؟  آیا ساختن یک شجره نامه ای که رضا رِ به کورش وصل بکند  کاری داشت؟  حالا هم دیر نشده است  و ما از همه دانشمندان از داروین گرفته تا داوکینز  میخواهیم که کمک بکنند تا حلقه های مفقوده شجره نامه خاندان آریایی پهلوی رِ پیدا بکنند. از رعایا نیز میخواهیم که اگر اطلاعی از پدر و پدربزرگ رضاخان کبیر دارند سریعن به دبیرخانه اعلیحضرت کورش رضا پهلوی اطلاع بدهند  و مژدگانی دریافت بکنند و  طرفداران همایونی رِ از نگرانی نجات بدهند.

ما ظن قوی داریم که گم شدن حلقه های شجره نامه همایونی یک توطئه  علیه تاج و تخت رضای ما می باشد و دست پنهان  مرحوم میرزاده عشقی رِ در این داستان میبینیم که گفته بود: 

 پدر ملت ايران اگر اين بی پدر است    .......     بر چنين ملت و روح پدرش بايد ريد

۱۳ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نظر به علت خظر امنیتی برای بازدید کنندگان از وبلاگ توسط اعلیحضرت حذف شد.

      حذف
  2. بگو چند حقوق میگیری تا اگه بیارزه ما هم بریم مثل تو پول در بیاریم

    پاسخحذف
  3. مرگ برجمهوري اسلامي وسلطنت طلبان طرفداراستبداد

    پاسخحذف
  4. اعتقادی که به اعتقادات دیگر توهین میکند غیرقابل اعتماد ترین عقیده است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این جمله رِ دکتر شریعتی گفته؟ یا همینجوری به شما الهام شده؟

      حذف
  5. bi pedaro madar toi goosaleh . olagh har chi az iran dari be khatere reza shahe

    پاسخحذف
  6. ...این یکی‌ هرچی‌ از دهان لقش در آمد به شما بست مثل بی‌ پدرو مادر، الاغ، احمق و الا آخر و در آخر هم فرمودند همه اینها را از این بی‌ پدر دارید. لول

    پاسخحذف
  7. درود بر شرفت ، کس کش خارکسده خارکسته !

    پاسخحذف
  8. خيلي با نمك و با حال بود گمان كنم چنين وبلاگی لازم بود

    پاسخحذف
  9. زنده باد اعلی‌حضرت
    شما باید دوباره به تاج و تخت همایونی برگردید

    البته این طرفداران شما خیلی بی‌تربیت هستند و قبلش باید قول بدهید این‌ها را از اطراف خودتان دور کنید

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.