اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

دفاع اعلیحضرت از حقوق اقلیت همایونی!

اعلیحضرت همیشه مدافع حقوق اقلیت بوده است. لکن  با کمال تاسف با خبر شدیم که جمعی از کاربران  فضای مجازی در اقدامی تاسف برانگیز  تصمیم دارند، درباره نقد سانسور در فضای مجازی مطالبی منتشر بکنند. این کاربران معتقدند اقدامات حذفی و سانسورگرایانه اقلیت‌های خاموش اما سازمان یافته،  صدای اکثریت مستقل اما سازمان‌نیافته را سرکوب می کند. لکن اعلیحضرت به عنوان مدافع حقوق اقلیت بر خود وظیفه میداند که مدافع حقوق اقلیت همایونی باشد. این اقلیت همایونی تمام تلاش خودش رِ میکند که از خودش صدا دربکند لذا اینکه به آنها بگویند اقلیت خاموش، در حقشان جفا می شود.


در ثانی، چه انتقادی! چه نقدی!  آنچه خوبان همه دارند، این اقلیت همایونی همه رِ یک جا دارد. فلذا هیچ نقد و انتقادی وارد نیست. به جای این حرفها، سعی کنید دمکراسی یاد بگیرید.  اعلیحضرت از اکثریت مستقل میخواهد که موضوع رِ بیش از این کش ندهند و به حقوق اقلیت همایونی، احترام بگذارند و اجازه بدهند که  این اقلیت همایونی به  اجرای اوامر ملوکانه بپردازد.



سومن، همانطوری که رضای ما گفت اعلیحضرت با استفاده از واژه اقلیت مخالفت است چون فکر میکنیم اقلیت گفتن زننده است. توجه میکنید؟ فلذا نگویید اقلیت بگویید دگراندیش و به اقلیت همایونی و افراطی طرفدار اعلیحضرت در فضای مجازی بگویید دگراندیشان چماق اندیش

۲ نظر:

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.