اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

واکنش اعلیحضرت به قضیه شاهین نجفی

ما پس از شنیدن آخرین اثر شاهین نجفی به شدت از دستش  دلگیر شدیم . ایشان از شوشول ملت  تا روح امام مقوایی رِ در ترانه اش قسم داده، لکن اولن اشاره ای به حضرت ابرفضل (که نقش محوری در همه تحولات عالم از جمله چندین بار نجات جان اعلیحضرت داشته)  نکرده، و دومن اسمی از تاج و تخت شازده ما نیاورده است.  فلذا ما دلیلی نمیبینیم حالا که آخوندها به خون شاهین تشنه هستند، ما از اعتبار همایونی برای نجات جان شاهین خرج بکنیم. فی الواقع، ما طبق رسم دیرین به یاد ایام قدیم که با علما روابط پشت پرده خوبی رِ داشتیم  الان هم سکوت میکنیم تا علما به کارشان برسند.

شاه نوشت: برگی از خاطرات روابط گرم پشت پرده اعلیحضرت و علما!


(نامه خمینی به اعلیحضرت، صحیفه نور، ج 1، ص 78)



۴ نظر:

  1. تو برو از کون خمینی بخور کسکش

    پاسخحذف
  2. خفشو کونی مفت خور

    پاسخحذف
  3. عالیه همين جور با حال و نمكين نوشته هات ره ادامه بده جالب بود

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.