اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۲, چهارشنبه

خشم هواداران همایونی از پیام ولیعهد به مناسبت 29 اسفند




شاهزاده برای چندمین بار دل هواداران همایونی را شکست و اقدامات پدرش اعلیحضرت محمد رضا شاه  و پدربزرگش رضاخان کبیر را زیر سوال برد. پیام رضا برای 29 اسفند را هر جوری فکر  میکنیم نمیتوانیم توجیه بکنیم.  اعلیحضرت به شدت از این موضوع عصبانی هستند و در حال تنظیم بیانیه ای در این زمینه هستند. لکن این فقط اعلیحضرت نیستند که از این موضوع ناراحت شده اند و فی الواقع هواداران اعلیحضرت نیز گریان و پریشان هستند.


خبرنگار ما به جمع پرشور براداران شاه الله رفته و نظرات آنها را پرسیده است. لازم به ذکر است چون برادران شاه الله دچار شور  همایونی شده بودند سخنانی را بر زبان آوردند که ما مجبور به سانسور آنها شدیم و هر جایی را که قابل انتشار نبود  سانسور کردیم و به جایش بیب گذاشتیم.
 

خبرنگار: نظر شما درباره پیام شازده چیست؟


آقایی از شرق اروپا:  بیب بیب بیب بیب بیب.

خبرنگار: فحش ندید آقا. چرا اینقدر عصبانی هستید؟

آقایی با اسم مستعار تیرنف: ینی میخوام یه سنگ بردارم بکوبم تو ملاج رضا پهلوی. 29 اسفند تبریک میگی؟؟ بی کفایت. کی میخواد این دوزار سیاست به خرج بده آخه؟

آقایی از  واحد لانچ کردن بادبادکها در ناسا: بابا سیاست داره به خرج میده دیگه. میخواد ملت را با خودش همراه بکنه.

تیرنف معترض میشود و میگوید: چی میگی؟ دشمنان قسم خوردش و سبز الله رو که نمیتونه اینطوری با خودش همراه کنه. اونیم که دوسش داره، داره دیگه. این چاقال بازیا چیه؟؟

خبرنگار:  یعنی به نظر شما این کار بی سیاست بازی بوده؟

همان آقا از شرق اروپا خبرنگار رِ مجروح میکند و میگروفون رو در دست میگیرد و با صدای بلند میگوید: بعد اون بار که من فحش دادم گفتی فحش نده. ولی این بابا فکر میکنه اینکار را بکنه خیلی سیاستمدار دموکرات میشه و بهش میگن آفرین..! نکرده مقاله رویترز را بخونه.

یکی از برادران شاه الله که خود را از طرفداران پرویز ثابتی میداند: شاهزاده با این کارهاش فقط یک مشت چاقال سبزولک و چپول و مجاهد رو هارتر و دریده تر میکنه خیلی این کارش اشتباه بود.  البته تبریک برای 29 اسفتد از 16 اذر که بد تر نیست فکر کنم سال دیگه هم بیاد بگه اره پدر من در 28 مرداد کودتا کرد و اله وبله.

همان آقا از شرق اروپا: به این میگن خود چس کردن.. 16 آذر که گند زد.. لالمونی می گرفت بهتر از این حرکت بود.. شاه چهارتا چاقال جوجه کمونیست را داد ترتیبشون را دادند اونوقت این راه افتاد به بیب مالی سبزالله.. یه بار گفتم کاش یه موی پدر بزرگش به تن این بود.

آقای طرفدار پرویز ثابتی: همینو میگم منم 16 اذر دیگه کدوم بیب شریه با دست خودش داره به شورش 57 رسمیت میده اینجور بره جلو به 28 مرداد هم میرسه ولی من سر 16 اذر واقعا داشتم دیوونه میشدم از حرفاش.

همون آقا از واحد بادبادک سازی ناسا از حرف منطقی بقیه برادران قانع میشود و میگوید : درسته که باید سیاست داشته باشه ولی نباید به سبزاللهی ها رو بده فردا میاند سوارمون میشند.

یک نفر به جمع مصاحبه شونده ها میپوندد و میگوید: بردار این مذهبی‌ها رو هر جور باشون تا کنی‌، بازم طلبکار اند.  شاهزاده اینجوری ادامه بده سال ديگه هم دهه ي فجر رو میخواد تبريك بگه.

آقایی که کمی مکار به نظر میرسد خود را به بحث میرساند و برای آرام کردن فضا میگوید: تاريخ نشون داده اگه پوپوليست نباشي جايي تو سياست ايران نداري چرا كه اكثريت ايران جماعت پامنبريند كه بدون تحقيق و صرفا بر اساس شنيده ها عمل مي كنند.

تیرنف از این حرف عصبانی میشود و میگوید: تاریخ نشون نداده که باید پوپولیست باشی تا جایگاه داشته باشی. حتی برعکس، تاریخ نشون داده که باید با اقشار تمامیت خواهی مثل همین سبزالله یا کمونیستا با قاطعیت برخورد کنی. رضا شاه میتونه مثالی برای این ادعای من باشه. رضا پهلوی داره دقیقا عکس استاندارد پدربزرگش عمل میکنه

در این لحظه خبرنگار به علت شدت جراحات وارده مجبور به ترک صحنه شد لکن خشم طرفداران همایونی همچنان ادامه دارد.


شاهنوشت: این مصاحبه بر اساس یک ماجرای واقعی نوشته شده است. مدارکشم موجوده به ابرفضل.


۷ نظر:

  1. کیرم لا پستون ننه ات ...مطلب جالبی بود کلی حال دادی ..کیرم تو کس زنت چاکش مادر قهبه

    پاسخحذف
  2. مصدق کونی بود وکونی دار فانی را وداع نمود خدایش بیامرزدش

    پاسخحذف
  3. امروز یه منفی دادی به بالاترین به این پست:
    همدستی رذیلانه چینی‌ها با آخوندهای جنایتکار در سرکوب مردم ایران
    دقیقا میخواستم بپرسم چرا منفی دادی؟
    شما که ضد سلطنت هستی و تو مطلب به اشتباه از چین به عنوان کمونیست نامبرده شد من یه جورایی مشکوک شدم که یحتمل شما وطنفروش و کمونیست هستی ر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نگران نباشید. ما به گور کمونیست ها خندیدیم که بخواهیم در قرن 21 دنبال حکومت جنایتکاری مثل چین باشیم لکن شما تحقیقی رِ درباره لینک گذار آن لینک بکنید https://balatarin.com/permlink/2012/3/22/2973776#c-5371233

      حذف
  4. البته منظور از به اشتباه همان به دغل کاری و فریب بود ر

    پاسخحذف
  5. کمونیست نیستی سلطنت طلب هم که نیستی احتمالا اسهال طلب یا یه چیز تو مایه های جمهوری ایرانی یا پارلمانی یا از این جفنگیات بیفهموم هستی یا ابرفضل فقط امیدوارم واسه یه بسیجی کامنت نذاشته باشم

    پاسخحذف
  6. اعلي حرذت دمت گرم يك تنه پته اين اراذل پهلوي پرست روريختي روآب،فحش هاشون هم خوب كاري ميكني منتشرميكني اينجوري مردم بيشتربااين انگل هاآشناميشن :)))

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.