اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۱۹, جمعه

داستان پرویز ثابتی و رضا پهلوی و بادمجان دور قاب چینهایش

رضا پهلوی گفت

چی گفت؟


خودش بهم گفت 


چی گفت؟

توی یک جلسه خصوصی گفت

چی گفت؟

با رای مثبتش به فلان لینک گفت

چی گفت؟

پشت تلفن گفت

چی گفت؟

به نیک آهنگ گفت

چی گفت؟

توی یک کامنت گفت

 چی گفت؟

راجع به ثابتی گفت

چی گفت؟

....

و این داستان بادمجان دور قاب چین هایی که دور رضای ما رِ گرفته اند تا رضا خودش سوالی رِ جواب ندهد همچنان  ادامه دارد


لکن نظر ما این است  که آقاجان   دو تا وبلاگ و وب سایت و یک دفتر پاسخگویی و یک دبیرخانه و کلی دفتر و دستک دیگر رِ داری و مساله به این مهمی مطرح است که آیا شما با ثابتی ارتباطی رِ در سطح گفتگو، همکاری، تبادل نظر، یا مشاوره، در گذشته و یا حال داشته ای یا نه؟ یک اطلاعیه  رسمی که این همه دنگ و فنگ رِ ندارد. 


فلذا پیشنهاد ملوکانه ما این است که ایشان یک اطلاعیه رسمی رِ بدهد که اولن پرویز ثابتی رِ محکوم کند دومن هر گونه رابطه اش (گفتگو، همکاری، مشاوره)  رِ در گذشته و حال رِ بصورت رسمی (و نه در جلسات خصوصی یا کامنت های بالاترین) تکذیب کند. به همین سادگی. به قول هم ولایتی های رضای ما : دتس ایت!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.