اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۱۳, شنبه

پیام شاهنشاه آریامهر درباره انتخابات مجلس خطاب به خامنه ای: پیش اعلیحضرت و ملق بازی؟

اعلیحضرت از تحریم گسترده انتخابات توسط مردم متحیر شده لکن نگرانیم حکومت با آمار شصت و سه درصدی، تصمیم رِ بگیرید که افتضاح انتخاباتی رِ ماستمالی کند. فلذا پیغام زیر رِ به  علی خامنه ای ارسال نمودیم:

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــا    محمـــد رضــا شـــاه  پهلوی، شاهنشــــــــاه ایـــران، خودمان استاد برگزارکردن انتخابات با کمک هژیر و شعبون  بودیم . با تاییدات خداوند متعال و امداد غیبی  حضرت ابرفضل، هر کسی رِ که ما پیش  بینی میکردیم از صندوق های رای در میامد. لکن گاهی از دستمان در میرفت. فلذا بعدن که قدرتمان بیشتر شد اجازه ندادیم  نمایندگان بی صلاحیت  و بی بصیرت وارد مجلس بشوند. مثلن حزب پان ایرانیست که قضیه جدایی بحرین از مملکت همایونی و حاتم بخشی های اعلیحضرت رِ کش داده بود رِ  اجازه ندادیم به مجلس بعدی راه پیدا کند. سال 53 گفتیم که انتخابات ایران آزادترین انتخابات دنیاست و برای اینکه این انتخابات آزاد رِ برگزار کنیم بقیه احزاب رِ منحل کردیم و حزب رستاخیز رِ تشکیل دادیم و امر نمودیم که هر کسی که به وطن خود وفادار است باید در این حزب عضو شود. برگزاری و نظارت بر انتخابات رِ به کمیته های حزب رستاخیز محول نمودیم و لیست نمایندگان طبق پیش بینی های همایونی از صندوق های رای بیرون آورده شد. لکن ما هم مثل رژیم ولایی شما این مشکل رِ داشتیم که مردم در انتخابات شرکت نمیکردند فلذا مجبور بودیم آمار ساختگی خودمان رِ بدهیم روزنامه ها منتشر بکنند.


علی ایحال باید این اعتراف رِ بکنیم که کار شما  از کار اعلیحضرت هم درست تر است. فی الواقع هژیر ما کجا و جنتی شما کجا؟ شعبون ما کجا و دهنمکی شما کجا؟ پرویز ثابتی ما کجا و سعید امامی شما کجا؟ فلذا سعی نکنید با آمارهای ساختگی پیش اعلیحضرت ملق بازی بکنید.  ما خودمان اینکاره بودیم دادادش!



۱ نظر:

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.