اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

اعلیحضرت و حقوق زنان

ما اعتقاد قوی داریم که زنان باید از حقوق بشر برخوردار باشند. فی الواقع زنان حقوقشان با مردان برابر است لکن مردان برابرترند. ما حتی معتقدیم اگر درمیان زنان بگردیم کسانی رِ پیدا خواهیم کرد که هوش و عقل داشته باشند و استثنا باشند. مثلن ما معتقدیم علیا حضرت فرح بانو میتواند بصورت سمبلیک جانشین اعلیحضرت باشد لکن نمی تواند واقعا کشور رِ اداره کند. توجه رِ بکنید که این مسایل رِ نباید در پابلیک مطرح کرد. فی الواقع  امان از دست  این خبرنگار سمج،  باربارا والترز  که بدجوری به اعلیحضرت گیر داد و ما رِ مجبور کردند این چیزها رِ بگوییم. اگر خبرنگار خودمان بود به ثابتی میگفتیم که ایشان رِ یک درس حسابی بدهد.





۱۰ نظر:

  1. کونکش فکر کردی خیلی زرنگی گیرت میارم شک نکن

    پاسخحذف
  2. What a brave choice, your majesty! I loved it

    پاسخحذف
  3. اعلي حضرت همايوني ميبينيدكه طرفداران همايوني هنوزحرف زدنشان مانندشعبان بي مخ جان نثارتان هستند لاكن شمابه اين نغمه هاي باطل گوش نكنيد:)))

    پاسخحذف
  4. هر چند میدونم شعور و فهمش رو نداری ولی‌ اینو بگم که تو یه مزدور خائن وطن فروش بیشتر نیستی‌ البته از کمبود توجه هم به تعرض فجیع رنج می‌بری در غیر این صورت به این درجه از خفت و خواری نمیرسیدی که مثل یه دلقک و یا هرزه خوش رقصی کنی‌ که مورد توجه قرار بگیری و بهت بخندن که شاید به یه نون و نوای برسی‌ بدبخت هرجأیی..... زنده بد ایران مرگ بر بانی‌ صدر و ج ا و مجاهد و اعیان و انصار شون

    پاسخحذف
  5. چه وب لاگ دره پیتی هم بو ساندیس میده هم رنگ و دیزاین ش مثل اسکناسا یه (۷۰۰۰ تومن) ج ا هست هه‌هه هه‌هه در ضمن مثل اینکه ایشون از فحش شنیدن بعدش نمی‌آد اگه یه شب فش نخوره خوابش نمیبر هر چند میدونم کسی‌ زیاد اینجا سر نمیزنه ولی‌ دوستان اگه اشتباهی‌ مسیرتون به اینجا افتاد بهش فش ندید بذرید تو خماری بمونه‌ها هاهاهاها درود بر ایران و همهٔ ایرانیان وطن پرست مرگ بر بانی‌ صدر خائن و نوچه هاش، مرگ بر ج ا و مزدورانش.........................

    پاسخحذف
  6. عجب روانی هایی پیدا میشن قبله عالم! امر کنید «مقام امنیتی» چماق همایونی تو آستینشون بچپونه! سر تا سر پست های همایونی شما یک کلمه هم دشنام نداره اونوقت این اراذل ببینین چه جوری پیام مینویسن.

    تقدیم به شما جهت انبساط خاطر:
    https://balatarin.com/permlink/2012/3/10/2959826

    پاسخحذف
  7. تا یک چشم همایونی بهم بزنین سه روز گذشته.
    صمیمانه متآسفم.

    پاسخحذف
  8. قربان خاکپای جواهرآسای پدر تاجدار. شهر در امن و امان است و طرفداران همایونی همچنان به هرزه درایی مشغول! یکی از طرفداران همایونی شایعه کرده که ناخوش احوال بودین و سه روزی برای مداوا به بلاد فرنگ تشریف بردین تا بدخواهان از غیاب شما سوء استفاده نکنن! دربار بدون اعلیحضرت سخت سوت کوره. شکر خدا یک روز گذشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خبر رِ تایید میکنیم. ما برای درمان، مدت کوتاهی رِ از بالاترین خارج شدیم لکن این بار مثل شورش 57 نیست و درمان ما سی وسه سال طول نمیکشد فلذا ما سه روزه برمیگردیم

      حذف
  9. داغترین بحث دربار همایونی در غیاب قبله عالم در باب ولادت شازده رضای شما بود و طرفداران همایونی از فرضیه ای که در این مورد مطرح شد خیلی برآشفته شدن و با اقتدا به«طرح جامع مبارزه با فحاشی» طبق عادت مآلوف گوینده رِ به انواع دشنامها نواختند.

    پاسخحذف

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.