اطلاع رسانی در مورد امکان سانسور شدن مطالب در بالاترین

خوانندگان و کاربران گرامی، از آنجائی که اخیرا برخی از لینکهای تحلیلی و ارسالی به سایت بالاترین و به خصوص لینک هایی که در نقد سلطنت طلبی و خاندان پهلوی هستند، فیلتر و سانسور می گردند اگر شما از وجود فیلتر در سایت بالاترین اطلاع ندارید و تمایل به دیدن همه لینکها دارید به محض ورود به هر صفحه جدید، دکمه فیلتر در بالای صفحه را با یک کلیک خاموش کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

بیانیه اعلیحضرت در اعتراض به هتک حرمت شاهزاده رضا پهلوی


امت شعبان پرور همایونی!

همانگونه که مستحضرید بنگاه خبرپراکنی جرس وابسته به ایادی پلید ارتجاع سرخ و سیاه، در اقدامی موهن به ساحت همایونی رضا پهلوی جسارت نموده و درباره مال و ثروت شاهزاده کورش رضا پهلوی اظهار نظر نموده است. این مصیبت عظمی را به پدر ملت ایران، کورش کبیر  و ملت عزادار ایران تسلیت گفته و سه روز عزای عمومی در مملکت اعلام می نماییم.

لذا برای اینکه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده باشیم  از تمام کفن پوشان همایونی درخواست می شود  که به مدت یک هفته در سایت های اجتماعی و سایت های  اشتراک لینک،  راهپیمایی های  پرشور برگزار کرده  و تمام امکانات خبری خود را برای لجن مال کردن این بنگاه خبری بکار گیرند تا درس عبرتی برای همگان از جمله آن نویسنده چلقوز سایت جرس و سایر خبرنگاران شود. ضمنا وسایل ایاب و ذهاب و ای دی اس ال  رایگان  از درب منزل تا محل راهپیمایی فراهم می باشد. 

دبیرخانه اعلیحضرت محمدرضا شاه پهلوی 

۵ نظر:

قسمت پیام های وبلاگ همایونی مان رِ باز گذاشتیم تا هواداران ما پیام ها و فحش های محبت آمیزشان رِ برای ما ارسال کنند و تخلیه انرژی بشوند.